Terug

Verzekering Orange mobile insurance

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Orange

24/10/2020

Ik heb op 1.4.2020 online een gsm toestel gekocht bij Orange gekoppeld met een abbonement. Ik heb hierbij ook een verzekering afgesloten bij Orange Mobile insurance. Voor 8 € per maand ben ik verzekerd tegen accidentele schade. Op 3 oktober ben ik gevallen en is het scherm van mijn gsm kapot gegaan. Ik heb geprobeerd om via de website van orange mobile insurance een claim in te dienen maar de link werkte niet, toen heb ik geprobeerd om te bellen op 078150523 maar werd niet doorverbonden met een medewerker er was constant een bandje met wachtmuziek en dit dagen lang op welk tijdstip ik het ook probeerde. Toen heb ik 2 mails gestuurd naar verzekeringen orange eerste mail was op 15 oktober en de tweede op 20 oktober. Maar tot op heden geen antwoord gehad. Ik ben naar de Orange winkel geweest op de Meir in Antwerpen en gevraagd of zij mijn aangifte konden regelen maar ze zeiden dat ze mij niet verder konden helpen omdat ik het toestel online heb gekocht (ik had geen andere keuze in verband met de lockdown in Belgie in deze periode anders had ik het zeker in de winkel gedaan) ik heb de klantendienst van Orange al een paar keer gebeld, ze hebben een dossiernummer aangemaakt: 51307002 en ze hebben mij gezegd dat de technische dienst erg druk is en ik moet wachten op een mail. Ik heb die mail op 19 oktober gekregen met een link waar ik zogenaamd mijn aangifte van schade kon indienen, ik heb dit geprobeerd maar weer zonder succes de link accepteerde zogenaamd mijn toestel niet. Ik heb gisteren op 23 oktober weer de klantendienst van Orange gebeld en kreeg te horen van de medewerker dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt en het wel heel vreemd is, ik ben de enige persoon met deze klacht. Ik moest maar het 078 nummer bellen, ik zou waarschijnelijk de fout hebben gemaakt en een fout nummer hebben gebeld. Toen het te ingewikkeld werd kwam ik in de wacht te staan en werd mijn oproep afgebroken. Ik heb toen een tweede keer gebeld naar de klantendienst van Orange waar mij werd gezegd dat ik maar geduld moet hebben en ik heus wel een schadebergoeding ga krijgen. Ik vond dit antwoord irrelevant. Het gaat mij niet om een schadevergoeding, waar de medewefker op doelde maar ik wil gewoon een aangifte doen bij de verzekering waar ik voor betaal maandelijks en recht op heb aangezien mijn toestel kapot is en ik zonder toestel zit. De medewerker aan de telefoon van Orange zei dat ik ook niet teveel moet verwachten van de medewerkers in de Orange winkels aangezien die voor 1300 euro per maand werken. Ik was echt verbaasd, ik heb hier toch als klant niks mee te maken? Ik moet geduld hebben en wachten op een mail van de verzekering.Ik ben ten einde raad, hoe kan ik bij Orange een aangifte doen van schade? Ik word al bijna een maand van de ene naar de andere gestuurd en niemand bij Orange is bereid mij te helpen en deftig de aangifte te verwerken zoals het vermeld staat in mijn verzekeringspolis. Maar ik betaal wel voor deze service maandelijksIk hoop dat u mijn klacht serieus neemt en mij kunt helpen?Bij voorbaat mijn dank,Aleksandra Limburg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform