Terug

Verzekering op pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: Mondial Relay

24/04/2024

Beste,Ik heb jullie de afgelopen maanden via e-mail, telefonisch en via Facebook messenger proberen te bereiken maar ik krijg nergens antwoord.Ik heb op 1 maart een pakket verzonden naar een klant in Frankrijk met jullie bedrijf. Het pakket nummer is 77264935. Ik verstuur wekelijks producten naar mijn klanten met jullie bedrijf. Voor de verzending van duurdere producten neem ik telkens een verzekering. Dit pakket was verzekerd voor €150. Het pakket kwam geopend en leeg aan bij het ophaalpunt van de klant. De ontvanger heeft het pakket dan ook geweigerd waarna het leeg terug naar mij werd gestuurd.Ik kan het aankoop bewijs van het product dat mijn klant bij mij kocht (dus de inhoud van de zending) aan jullie voorleggen. Hiernaast heeft de klant ook foto’s gestuurd van hoe het pakket bij het ophaalpunt aankwam.Ik heb recht op deze vergoeding, ik heb er immers voor betaald. Ik koop wekelijks een aantal verzendingen met verzekering bij jullie. Ik vind het spijtig dat jullie een verzekering aanbieden als er geen manier is om iemand te contacteren als er wat fout loopt.Gelieve mijn vergoeding zo snel mogelijk in orde te brengen. Vriendelijke groetenJolien

Berichten (1)

J. G.

Naar: Mondial Relay

11/05/2024

Beste,Ik wacht op een antwoord I.v.m. mijn klacht. Kan u dat alstublieft zo snel mogelijk bekijken en mij laten weten waar ik sta of welke stappen ik kan ondernemen om iemand van jullie bedrijf te spreken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform