Terug

Verzekering karapass

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: VANDEN BORRE

23/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 30 mei 2022 kocht ik een gsm en sloot hierbij een verzekering af in het filiaal in Maldegem. . Begin maart 2024 stuurde ik een mail naar Vanden Borre insurance met het verzoek de verzekering stop te zetten. Op 11 maart 2024 ontving ik reactie waarin ik verzocht werd een aankoopbewijs te versturen. Op 13 maart 2024 heb ik dat dan ook gedaan. Vervolgens ontving ik dit bericht: Contractnummer : BEVBCF0100029228 Referentie : 10029100 Geachte heer/mevrouw, Wij bevestigen de ontvangst van uw annuleringsverzoek. Het zal binnen een termijn van maximaal een maand worden behandeld overeenkomstig de algemene voorwaarden van het contract. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Uw Vanden Borre Verzekeringsmanager Ik stel echter vast dat na 3 herinneringen met het verzoek de verzekering te beëindigen, de domiciliëring nog steeds niet ingetrokken is en ik nog steeds geen bevestiging van annulering heb ontvangen. Dit heeft geleid tot deze klacht! In de winkel kwijt je te horen dat ze niet kunnen helpen en eigenlijk is dat niet ok. Jullie sluiten het product wel af en vergeten we bij te vermelden dat jullie die niet kunnen stopzetten. De verzekeraar zelf reageert niet, zet niets stop en gebaart van niets. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen gisteren wat mij betreft, uw verzekeraar aan te spreken en dit in orde te brengen. Ik wens binnen de week een mail met bevestiging van opzegging. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: S. C.

27/06/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Laurence (Vanden Borre) 27 jun 2024 15:57 CEST Beste,Ik heb uw mail goed ontvangen en dank je hiervoor.Wij hebben onmiddellijk contact genomen met de verzekering met het verzoek onmiddellijk het nodige te doen voor de stopzetting van de verzekering en domiciliëring, alsook dat je dit allemaal ook per mail bevestigen.Helaas kan Vanden Borre dit niet zelf afsluiten, wij moeten dit eveneens naar de verzekering doorsturen.Onze excuses voor het ongemak.LaurenceConsumenntendienst Klachten 23 jun 2024 12:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5Z04N0-PPWNG]

S. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/07/2024

Dank u voor de interventie. Ik heb geen enkele mail ontvangen van de verzekeraar maar de domiciliëring is voor zover ik kan zien wel stopgezet. Helemaal gerust ben ik nog niet. Ik vind het ongelooflijk dat je voor het afsluiten van een verzekering al je persoonlijke gegevens moet doorgeven, maar als je de verzekeraar wil bereiken, vond je alleen een e-mail adres terug. Een telefoonnummer of adres is nergens terug te vinden. Ergens sta je dan als klant machteloos. Ik begrijp dat jullie als keten dat ook weinig aan kunnen doen, maar op het document van het afsluiten van de verzekering staat jullie naam, adres en telefoonnummer en dus heb ik dit overeenkomst met jullie afgesloten. Ik weet wel dat mijn volgende electrische toestel niet meer bij Vanden Borre vandaan zal komen. Sylvia


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform