Geachte mevrouw/heer,
Op 30 mei 2022 kocht ik een gsm en sloot hierbij een verzekering af in het filiaal in Maldegem. . Begin maart 2024 stuurde ik een mail naar Vanden Borre insurance met het verzoek de verzekering stop te zetten. Op 11 maart 2024 ontving ik reactie waarin ik verzocht werd een aankoopbewijs te versturen. Op 13 maart 2024 heb ik dat dan ook gedaan.
Vervolgens ontving ik dit bericht:
Contractnummer : BEVBCF0100029228
Referentie : 10029100
Geachte heer/mevrouw,
Wij bevestigen de ontvangst van uw annuleringsverzoek.
Het zal binnen een termijn van maximaal een maand worden behandeld overeenkomstig de algemene voorwaarden van het contract.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Uw Vanden Borre Verzekeringsmanager
Ik stel echter vast dat na 3 herinneringen met het verzoek de verzekering te beëindigen, de domiciliëring nog steeds niet ingetrokken is en ik nog steeds geen bevestiging van annulering heb ontvangen.
Dit heeft geleid tot deze klacht!
In de winkel kwijt je te horen dat ze niet kunnen helpen en eigenlijk is dat niet ok. Jullie sluiten het product wel af en vergeten we bij te vermelden dat jullie die niet kunnen stopzetten. De verzekeraar zelf reageert niet, zet niets stop en gebaart van niets.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen gisteren wat mij betreft, uw verzekeraar aan te spreken en dit in orde te brengen. Ik wens binnen de week een mail met bevestiging van opzegging.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht