GeachteOp 26/02/2021 kocht ik een smartphone Samsung galaxy a71 in jullie winkel. Tijdens het afrekenen vroeg de verkoper of ik een verzekering wilde afsluiten voor 3,9€ per maand gedurende 2 jaar bij de firma SFAM (nu celside). Heb ik dan ook gedaan.Deze maand bekeek ik mijn bankrekening en viel het me op dat SFAM opnieuw een bedrag afhield terwijl het pas een week geleden was. Ik ben verder gaan scrollen en zag dat SFAM verschillende malen per maand een bedrag afhield. In totaal 44 verrichtingen in de afgelopen 2 jaar. Soms veranderde ook de naam naar 'contrat d'assurance'. Het ging telkens over kleine bedragen die niet opvielen tussen de andere verrichtingen. Ik was verbijsterd om te zien dat er in totaal 595,47 euro overgeschreven werd. In tegenstelling tot 93,6€ dat ik normaal betaald zou moeten hebben.Contact opgenomen met jullie klantendienst, daar wisten ze van niets en ik moest maar een mail sturen. Verschillende keren gebeld met SFAM, daar kreeg ik geen gehoor. Dus ben ik naar de winkel van vandenborre gegaan. Daar wisten ze meteen wat het probleem was. De manager vertelde dat jullie al langer op de hoogte waren (anderhalf jaar!) van de malafide praktijken van SFAM en dat ik onmiddellijk mijn domiciliëring moest stop zetten. Verder konden ze niks doen.Daar ben ik het niet mee eens. Indien jullie al veel langer op de hoogte waren van dit gegeven, op welke manier hebben jullie je klanten ingelicht? Jullie slogan: een akte van vertrouwen, slaat de bal volledig mis.Ik eis dan van jullie ook een schadevergoeding. De 3,9€ verzekering ben ik bereid achterwege te laten voor het contract van 2 jaar. Het overige bedrag van 501,87 wil ik terugvorderen van jullie. En ik verwacht dat jullie alle klanten die zo'n verzekering hebben, inlichten over het wanbeleid bij SFAM zodat ook zij actie kunnen ondernemen. Enkel dan maken jullie je slogan waar.Hopend op een snel antwoord.Groet Bert De Vos