Op 31/10/2018 kocht ik een iPhone Xs in Fnac Gent Veldstraat. Daarbij werd mij aangeraden om een extra verzekering te nemen omdat het een zeer duur toestel is en een verzekering slechts om en bij de €5/maand kost én er werd mij nog een cashback van €30 beloofd ook. Ik heb daar voor ingetekend en cashback aangevraagd. €30 nooit teruggezien en er gaat maandelijks €15,99 en nóg eens €6,99 van mijn rekening naar SFAM!!30/11/2018 heb ik tevergeefs geprobeerd Fnac Gent te bereiken. Ik heb in november en december 2018 en jan, feb, maart, april, mei en juni 2019, 8 maanden in totaal dus, €15,99 teveel betaald volgens hetgeen mij was beloofd en waarvoor ik ook heb getekend. De niet ontvangen €30 cashback daarbij opgeteld maakt €157,92!!!Ik vind dit frauduleuze praktijken en ben zeer verwonderd dit mee te maken met Fnac!! Fnac is een zeer dure winkel maar stond bij mij gelijk met kwaliteit en service. Nu ook dit weg is en indien er van deze klacht niks komt zet ik NOOIT geen voet meer in een Fnac winkel. Ik voel me belogen, bedrogen en bekocht.