Terug

Verzekering fraude

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FNAC BELGIUM

04/03/2018

Beste, samen met de aankoop van mijn Ipad in fnac Brugge heb ik het sfam verzekeringscontract afgesloten met 30€ cashback. Ik heb zoals gezegd wordt op de site binnen de maand een brief naar het adres opgestuurd om mijn contract weer op te zeggen. Ik heb hierbij geen reactie gekregen, en er wordt nog steeds maandelijks geld afgehaald. Bij het telefonisch contact zeggen ze dat het opgezegd zal worden, maar ook deze keer niets gebeurd. Ook mijn 30€ cashback werd nog niet terug gestort. Op internet vond ik heel wat klachten over het bedrijf terug over het niet stopzetten van de domiciliering en niet terug betalen van de cashback. Aangezien jullie met het bedrijf samenwerken, en ik niet meer weet wat ik verder nog kan doen, vroeg ik dat jullie contact met hen zouden opnemen om het contract onmiddellijk op te zeggen zoals ik reeds deed (brief verstuurd op 15/12, moest voor 1januari, telefonisch contact begin deze maand na het opmerken van de domiciliering van 15,99€) mijn 30€ cashback en de 15,99€ terug te krijgen.Mijn gegevens:Jill DayerKlantnummer fnac: 0756000008000624908Aangekocht product: Apple iPad Klantnummer SFAM: BE150206Ik nam reeds contact op met fnac belgie, verwijzen me door naar fnac Brugge. Fnac brugge geeft geen gehoor aan mails en telefoon. Terug naar fnac belgie, geen reactie meer. Echt niet ok wat klantenservice betreft terwijl ik al mijn ICT en Apple producten bij jullie koop en lid ben!!!Graag deze keer zéker regelen wat ik al enkele keren vroeg!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform