Beste,Eind januari kocht ik in de Fnac Gent een MacBook Pro 16inch voor de prijs van (ongeveer) 2700 euro. De verkoper vroeg of ik een multimedia verzekering erbij wou hebben. Hij zei dat je een maand gratis kon proberen. Het leek me een goed idee voor die ene maand dus ik nam de verzekering voor die maand, en ik vroeg hem of HIJ de verzekering kon stopzetten na die maand en hij zei dat het in orde zou komen. Na die maand merkte ik dat er een domiciliëring was op mijn bankrekening van fnac en besloot dit maar te blokkeren uit voorzorg. Twee maanden later krijg ik een mail dat ik al twee maanden niet betaald heb. Terwijl ik duidelijk aan die man had gevraagd om de verzekering na die maand stop te zetten. Hiervoor heb ik een mail gestuurd naar Fnac en blijkt dat ik een jaar lang de verzekering moet betalen. Hierover heeft de verkoper niets gezegd. Integendeel, hij zei zelfs dat het na de gratis maand opzegbaar was. De verkoper heeft hier duidelijk informatie achter gehouden voor mij. Ik heb hiervoor inderdaad een contract moeten tekenen, maar volgens mij heb ik gewoon op een elektronisch apparaat een handtekening getekend en hebben ze dat geplakt en op alle pagina’s van het contract geplakt, terwijl ik het niet eens gelezen had. Het contract hebben ze dan gewoon opgestuurd via e-mail. Ik heb hiervoor nog enkele mails gestuurd daarna maar geen antwoord gekregen. Het gaat hier over 24 euro per maand, dus ik denk niet dat ik het zomaar ga betalen. Ik heb nog niets betaald, de domiciliëring is nog steeds geblokkeerd. Ik hoop dat we hier tot een goede overeenkomst kunnen komen want tot nu toe ben ik al altijd tevreden geweest van de diensten van Fnac.