Terug

Verzekering die niet kan opgezegd worden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: FNAC BELGIUM

11/04/2020

Beste,Eind januari kocht ik in de Fnac Gent een MacBook Pro 16inch voor de prijs van (ongeveer) 2700 euro. De verkoper vroeg of ik een multimedia verzekering erbij wou hebben. Hij zei dat je een maand gratis kon proberen. Het leek me een goed idee voor die ene maand dus ik nam de verzekering voor die maand, en ik vroeg hem of HIJ de verzekering kon stopzetten na die maand en hij zei dat het in orde zou komen. Na die maand merkte ik dat er een domiciliëring was op mijn bankrekening van fnac en besloot dit maar te blokkeren uit voorzorg. Twee maanden later krijg ik een mail dat ik al twee maanden niet betaald heb. Terwijl ik duidelijk aan die man had gevraagd om de verzekering na die maand stop te zetten. Hiervoor heb ik een mail gestuurd naar Fnac en blijkt dat ik een jaar lang de verzekering moet betalen. Hierover heeft de verkoper niets gezegd. Integendeel, hij zei zelfs dat het na de gratis maand opzegbaar was. De verkoper heeft hier duidelijk informatie achter gehouden voor mij. Ik heb hiervoor inderdaad een contract moeten tekenen, maar volgens mij heb ik gewoon op een elektronisch apparaat een handtekening getekend en hebben ze dat geplakt en op alle pagina’s van het contract geplakt, terwijl ik het niet eens gelezen had. Het contract hebben ze dan gewoon opgestuurd via e-mail. Ik heb hiervoor nog enkele mails gestuurd daarna maar geen antwoord gekregen. Het gaat hier over 24 euro per maand, dus ik denk niet dat ik het zomaar ga betalen. Ik heb nog niets betaald, de domiciliëring is nog steeds geblokkeerd. Ik hoop dat we hier tot een goede overeenkomst kunnen komen want tot nu toe ben ik al altijd tevreden geweest van de diensten van Fnac.

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: L. D.

21/04/2020

Beste Meneer De Meyere,bedankt voor uw mailtje.Als online dienst verkoopt fnac.be geen verzekeringen en heeft hier ook geen toegang toe.het beste neemt u rechtstreeks contact op met 1 van onze winkels, best deze waar u de verzekering gesloten heeft.De winkels zijn momenteel gesloten, maar u kan aldus van zodra de quarantaine periode voorbij is u informeren bij onze collega's.Verder beschikken wij ook nog over onderstaande gegevens van de verzekering, mogelijks kan u via deze weg per mail vragen voor een annulatie03/216 80 36 (van maandag tot vrijdag tussen 8u30 en 17u) of via mail op contractfnacbe@garantie-privee.comMet vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.

L. D.

Naar: FNAC BELGIUM

02/05/2020

Beste, ik heb al vele malen Fnac Gent proberen bereiken maar dit lukt niet. Kunt u mij hier verder bij helpen?

FNAC BELGIUM

Naar: L. D.

07/05/2020

Beste meneer De meyere,Bedankt voor uw e-mail. We verontschuldigen ons voor het late antwoord.De dienst fnac.be verkoopt geen verzekeringen en we hebben niet de mogelijkheid om iets te raadplegen of aan te passen in zake verkochte verzekeringen.De betreffende verzekering is een externe partner, hieronder vindt u de contactgegevens betreffende deze verzekering, u dient de mogelijkheid te hebben om deze verzekering op te zeggen via ondertstaande contact gegevens. .03/216 80 36 (maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur) of via mail contractfnacbe@garantie-privee.comOnze excuses voor het ongemak,Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform