Terug

Verzekering afsluiten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Buy Way

02/03/2023

Beste,Ik heb 6 maanden geleden een gsm gekocht via MediaMarkt met een BuyWay Mastercard, dus een lening aangevraagd. Alles goed tot ik door iemand werd gebelt en mij aant pushen om een verzekering aan te sluiten. Ik verstond niks wat die gast zei dus uiteindelijk krijg ik een verzekering die ik absoluut niet nodig heb erbij. Ik probeer al 5 maanden iemand te bereiken van BuyWay!! De app werkt niet, om een formulier te doorsturen werkt ook niet, altijd een foutmelding. Als ik bel blijf ik soms meer dan 30 minuten te wachten maar NIEMAND pakt op. Ik heb mails verstuurd maar ik vrees dat niemand ze ooit gaan zien. Ik betaal zo veel voor een bedrijf die mij gewoon fuckt. Ik ga gek worden denk ik. Nu elke dag proberen om ze te bereiken maar zonder succes. Ik weet niet meer wat te doen. Ik heb hulp nodig..

Berichten (1)

Buy Way

Naar: C. M.

13/03/2023

Onze Ref.: RM 112621Geachte GELU MAGYAR,Allereerst onze excuses dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Naast de telefoon is het mogelijk dit de doen via het web formulier, via de Buy Way Mobile Applicatie en via de chat functie op onze website. Het is niet duidelijk waarom het webformulier niet werkte bij u. U heeft de Homebanking nog niet geactiveerd. U moet eerst de Homebanking aanmaken of klikken op 'Nog geen Homebanking' op onze contact pagina s:www.buyway.be/nl/contact/ Via dia pagina zal u altijd vragen kunnen stellen, tenzij er een probleem zou zijn met uw browser of PC.Waarom de Buy Way Mobile Applicatie voor u niet werkt is niet duidelijk zonder meer bijkomende informatie. Het kan zijn dat u andere informatie gebruikt dan die bij Buy Way gekend is.Wat betreft uw bijkomende verzekering: De bijkomende verzekering is geannuleerd. We hebben de verificatie gedaan en op onder andere de vraag of u alles begreep heeft u met 'Ja' geantwoord. Ook alle andere vragen werden positief beantwoord. Op geen enkel moment heeft u te kennen gegeven dat er iets niet duidelijk zou zijn.Uw bijkomende verzekering is op de correcte manier aan u uitgelegd. U heeft ook positief geantwoord op de vraag dat u begrepen heeft dat de opzeg via een schrijven zou moeten gebeuren. Deze informatie is u ook nog eens via duurzame drager opgestuurd. Hoe dan ook hebben we de bijkomende verzekering opgezegd.Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.Vriendelijke groeten,Claims ManagementOnze websiteBUY WAY PERSONAL FINANCE nvBoudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 BrusselFSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform