BesteGraag wens ik een klacht in te dienen tegen verzekeraar SFAM. Er lopen op dit moment 3 problemen tegen deze verzekeraar. 1. Verzekeraar SFAM haalt plots tot 327,93 euro van mijn rekening. Sinds 19 april werd er 7x een bedrag van mijn rekening gehaald: 4x 69,99 en 3x 15,99. Dit zonder kennis en toestemming van mij. Ik ben niet op de hoogte wat deze meerkost is. 2. Ik heb al sinds november 22 een aanvraag voor een cashback van 150 euro. Echter tot op heden geen bedrag ontvangen. 3. Sinds februari 23 heb ik een goedgekeurde refund van mijn kapot toestel. Dit bedrag werd goedgekeurd door SFAM, maar tot op heden nog steeds niet ontvangen. Telefonisch werd mij dit telkens bevestigd, echter krijg ik nooit via mail deze bevestiging. Afgelopen vrijdag 28/4 nam ik reeds contact op met de dienst. Maar zonder resultaat, gezien er opnieuw 4x bedrag van mijn rekening ging. Graag uw opvolging en advies.