Hallo,Op 20 januari 2022 is hier een werknemer van Fluvius digitale meters komen plaatsen voor gass en electriciteit. Aangezien we geen gas meer verbruikten hebben we gevraagd om die voor de gass niet te plaatsen. Hij heeft dat wel gedaan en de meter ook verzegeld, maar hij is dat vergeten aan te duiden op zijn werkfiche dat de meter verzegeld is. Bij de afrekening van Engie in april, kwam ik tot de constatie dat er nog steeds gas werd aangerekend voor de maanden na de verzegeling van de meter. Ik heb daarvoor een klacht ingediend bij Engie en ze hebben alles onderzocht. Zo ben ik te weten gekomen dat de installateur het niet op zijn werfiche had aangeduid dat hij de meter voor de gas verzegeld had. Ik heb onmiddellijk naar Fluvius gebeld om te vragen om dat te veranderen en door te sturen naar Engie zodat alles in orde kon komen. Na een paar maand kreeg ik van Engie geld terug, dus dacht ik dat het in orde was gemaakt. Een maand later kreeg ik een nieuwe afrekening van Engie waarin stond dat ik 780 euro moest betalen en dat ze nog steeds niks hadden gekregen van Fluvius in verband met de afsluiting van de gasmeter. In de maanden juli, augustus, september en oktober heb ik meerdere keren gebeld naar Fluvius om te vragen om dat in orde te maken zodat er geen verdere kosten zouden volgen voor mij. Telkens kreeg ik de melding dat ze het naar de desbetreffende dienst zouden doorsturen om het in orde te maken en dat ik ervan op de hoogte zou gebracht worden. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds niet in orde waardoor ik nog steeds maandelijks voor gas moet betalen terwijl ik er geen meer verbruik. Vandaag heb ik nog eens gebeld naar Fluvius en hebben ze eindelijk na al die telefoontjes een aanmaningen van mij om dat in orde te brengen een klacht opgesteld. De nummer van die klacht is 1000213234. IS het nu zo moeilijk omdat even in orde te maken? Zij hebben de fout gemaakt door het niet aan te duiden, het is niet mijn fout. Maar door die laksheid van Fluvius uit moet ik nu wel 780 euro gaan betalen bij Engie. Het is voor mij ook moeilijk omdat te betalen want ik ben ook maar alleen met 3 kinderen. Ik heb in het begin van het jaar een investering van meer dan 30.000 euro gedaan om die gas eruit te kunnen gooien en om de kosten te kunnen drukken op energie. Er liggen 22 zonnepanelen van 400 watt op mijn dak en de verwarming is nu allemaal met lucht/lucht.Ik snap dat het allemaal druk is nu voor Fluvius, maar dat is niet mijn probleem eigenlijk. ZIj hebben een fout gemaakt en moeten het gewoon rechtzetten. We hebben in januari duidelijk gezegd dat we geen gass meer verbruiken en we die meter niet moeten hebben waardoor hij de meter heeft verzegeld. Dat die persoon het niet aanduid op zijn papier is hun probleem en niet die van mij. Maar ondertussen is het wel mijn probleem aangezien ik wel de rekeningen moet betalen. Ik zou willen dat alles nu eens eindelijk in orde komt en had er ook graag een schadevergoeding voor gekregen voor al de miserie die ik er tot nu toe al mee gehad heb