Onze woning heeft sinds nieuwbouw verkeerde meternummers aan de contract nummers hangen, waardoor wij de facturen betalen van de buren en andersom. Dit is aan het licht gekomen omdat ik een laadpaal voor mijn wagen heb laten installeren en deze een verbinding moet hebben met de verbruiksmeter. Dit kwam maar niet in orde waarbij ikzelf een vermoeden kreeg van de verwisseling. Klacht ingediend bij Fluvius en ze gingen dat bekijken en is er iemand komen verifieren of het inderdaad zo was. Klacht ingediend op 06/10/2023, vanaf september bezig met poort voor de laadpaal. Nu ondertussen verschillende keren contact gehad en elke keer beloven ze dit in orde te brengen, doch na 3 maand nog geen resultaat. Ook deze morgen contact gehad met mijn energie leverancier (Luminus) en die hadden niks doorgekregen van Fluvius (Fluvius zegt van wel met dossier 7e70fabfb306da12cecb4784f9524197c3d) Nu zullen we uiteindelijk het verschil van 3 jaar moeten bijbetalen (buurvrouw alleen , wij een gezin van 4) We waren van oordeel dat onze BEN woning goed geisoleerd was en ons verbruik laag was. Nu betaald onze buurvrouw een pak meer en zullen wij het verschil van 3 jaar moeten bijbetalen, wat enkele duizenden euro's zal zijn. Kunnen we Flvius in gebreken stellen en een tegemoetkoming kunnen krijgen. Hartelijk dank! Nico