Terug

Verwisseling Bongo-bon van Romantisch diner naar gastronomisch diner

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Bongo

07/05/2024

Beste, wij wensten een bongo-bon te verwisselen van romantisch diner naar gastronomisch diner. Dit werd aangevraagd en toegezegd. We ontvingen een mail met de boodschap dat er een andere mail zou volgen met de gegevens voor de wijziging. Die is evenwel nooit toegekomen. Op de vraag om hem nogmaals te sturen kwam evenmin reactie behalve: kijk eens in de spam. Ondertussen werd de bon romantisch dineren geannuleerd en hebben we niks in de plaats. Herhaaldelijke contacten met de klantendienst brachten geen oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform