Terug

verwisselde en geblokkeerde meternummers

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: FLUVIUS

29/08/2023

Beste, intussen meer dan een jaar geleden heb ik gemerkt dat de meternummers op de facturen van Luminus niet overeenkwamen met de nummers op mijn gas en electriciteits meters. Vorig jaar in Augustus is er iemand van Fluvius langsgeweest en is die bevestigd. Sindsdien wacht ik op een afrekening van Luminus, die ik niet krijg omdat de meternummers vastzitten bij Fluvius. Ik heb geprobeerd dit op te lossen met een overstap naar ENGIE, de overstap voor gas is intussen gelukt, maar ik heb nog steeds voor beiden dus geen afrekening ontvangen. En volgens zowel Luminus als Engie krijgen ze geen meterstanden door van Fluvius en zit dit dus al een jaar vast bij hen. Nu weet ik dat de meternummers gewisseld zijn geweest met de meters van mijn buren (de Reep nummer 8), deze mensen wonen in hetzelfde huis met 8 of 9 mensen, en wij wonen hier slechts met 3, ik vermoed dat het verbruik dat wij momenteel aan het betalen zijn dan ook gebaseerd is op het verbruik van mijn buren. Ik zou na hier 1.5 jaar te wonen en bijna even lang aan het proberen dit recht te zetten, toch eindelijk eens een afrekening krijgen, dus hopelijk kan dit nu rechtgezet worden door Fluvius.Mijn adres: De Reep 6A in Schilde Nazorg dossier bij Fluvius: dossier 48649778

Berichten (10)

FLUVIUS

Naar: E. C.

31/08/2023

Beste,Dit dossier is reeds in behandeling bij onze betrokken dienst.Het dossiernummer is 1000234161 u kan met vermelding van dit nummer steeds een stand van zaken opvragen.Tevens kan u via deze link opvolgen of je EAN nog geblokkeerd zitVertraging energiefactuur FluviusMet vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: E. C.

31/08/2023

Beste,Dit dossier is reeds in behandeling bij onze betrokken dienst.Het dossiernummer is 1000234161 u kan met vermelding van dit nummer steeds een stand van zaken opvragen.Tevens kan u via deze link opvolgen of je EAN nog geblokkeerd zitVertraging energiefactuur FluviusMet vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

E. C.

Naar: FLUVIUS

31/08/2023

Beste, Hiermee is mijn probleem nu bijna 1,5 jaar later nog steeds niet opgelost. Ik zou graag eindelijk mijn afrekeningen krijgen. MvgEva cleybergh

E. C.

Naar: FLUVIUS

31/08/2023

Beste, Hiermee is mijn probleem nu bijna 1,5 jaar later nog steeds niet opgelost. Ik zou graag eindelijk mijn afrekeningen krijgen. MvgEva cleybergh

E. C.

Naar: FLUVIUS

01/09/2023

Beste, Ik krijg bij het opzoeken van EAN nummer 541448860021069387 voor de electriciteit de melding ",De gegevens voor deze EAN-code zitten niet (meer) geblokkeerd in de systemen" dit al enkele maanden, en toch is dit nog steeds niet in orde? + Kan er niets gedaan worden om de andere EAN nummer ook te deblokkeren? Ik weet dat er een dossier geopend is bij Fluvius, dit al een hele tijd geleden, echter is er geen vooruitgang. MvgEva Cleybergh

E. C.

Naar: FLUVIUS

01/09/2023

Beste, Ik krijg bij het opzoeken van EAN nummer 541448860021069387 voor de electriciteit de melding ",De gegevens voor deze EAN-code zitten niet (meer) geblokkeerd in de systemen" dit al enkele maanden, en toch is dit nog steeds niet in orde? + Kan er niets gedaan worden om de andere EAN nummer ook te deblokkeren? Ik weet dat er een dossier geopend is bij Fluvius, dit al een hele tijd geleden, echter is er geen vooruitgang. MvgEva Cleybergh

FLUVIUS

Naar: E. C.

04/09/2023

Beste,Zoals reeds vermeld zal de betrokken dienst je dossier verder opvolgen en je informeren omtrent vordering.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: E. C.

04/09/2023

Beste,Zoals reeds vermeld zal de betrokken dienst je dossier verder opvolgen en je informeren omtrent vordering.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

E. C.

Naar: FLUVIUS

24/09/2023

Beste, ik wacht inmiddels meer dan een jaar op rechtzettingen en ik heb van uw diensten niets meer vernomen sinds enkele maanden. Ik zie geen opvolging. Ik zal dit dan verder via een andere weg moeten oplossen. MvgEva

FLUVIUS

Naar: E. C.

25/09/2023

Beste,Ik zie dat je op 05/09/23 een stand van zaken hebt ontvangen van onze diensten.Er is dus wel degelijk opvolging, maar de communicatie zit op het moment vast in het uitwisselingsplatform waardoor de nodige gegevens niet bij je leverancier terecht komen.Zodra de blokkering is opgelost kan je leverancier met de gegevens aan de slag.De betrokken dienst houd je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform