Op 21/12/2022 heb ik via een informatica-specialist contact opgenomen met Telenet-abuse aangezien ik telkens een email wou versturen vanuit mijn email cliënt luc.finne@telenet.be ) een boodschap ontving dat mijn email has been abused for spam.Al staat mijn email op het accountnummer van mijn echtgenote Martine Hereman ( klantennummer 970282815 en accountnummer 78453804 ) heb ik ook een eigen klantennummer 629555864 en accountnummer 77694935.Telenet-abuse heeft op 22/12/2022 gantwoord dat ik mijn wachtwoord moest wijzigen en dat dan het probleem zou opgelost zijn.Sindsdien heb ik meerdere keren geprobeerd en met de Klantendienst contact opgenomen aangezien het mij niet lukte ( op 22/12/2022, 04/01/2023,13/01/2023 en 31/01/2023 )Il heb eveneens met Telenet -abuse op 23/12/2022 en 11/01/2023 contact opgenomen maar zonder resultaat. Op 28/12/2022 werd naar mij, een bericht gestuurd dat er een dossier met opvolgnummer C221228-7489483 werd aangemaakt ,Op04/01/2023 werd op naam van mijn echtgenote een dossier geopend met nummer S-11765082.Ik ben ook zowel op 17/01/2023 als op 26/01/2023 naar een Telenet-winkel in Gent geweest, maar zonder enig resultaat.Meer, op 17/01/2023 heeft een bediende van de Telenet-winkel mijn login aangepast met als gevolg dat ik nadien geen emails meer mocht ontvangen!Als besluit wens ik dat ik opnieuw gebruik kan maken van mijn email luc.finne@telenet.be en dat ik vergoed word voor de gedane kosten ( consultatie van een informatica-specialist ad 150€ , enorm veel hinder doordat ik met talrijke contactpersonen contact moest opnemen .... )