Terug

Verwijderen van emailadres

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Telenet

17/08/2020

Beste, ik ben al een tiental jaren klant van telenet. 6 jaar geleden ben ik gescheiden en had ik dat laten aanpassen. Ik bleef mijn oud email adres behouden. 6 jaar lang had ik mapjes aangemaakt om alle belangrijke berichten te bewaren. Ik ken niet zo veel vd de computer en wist niet dat ik mails kon opslagen via vaste schijf. Nu blijkt door openen van app dat ik nog steeds onder het account van mijn ex-man stond en een ander email adres had. Het rare is dat ik mijn rekeningen van telenet enkel op mijn oud emailadres kreeg. Ik belde daarvoor naar telenet om te vragen wat ik moest doen en kreeg als antwoord dat mijn ex-man de aanvraag moest doen om mijn adres te annuleren tussen zijn account. Hij heeft vervolgens naar telenet gebeld voor die aanvraag en kreeg als antwoord dat ik eerst een backup moest doen omdat ik anders alles kwijt zou zijn en dat hij achteraf terug moest bellen om dit goed te keuren. Zo gezegd zo gedaan. Ondertussen wist ik wat ik moest doen om mijn e-mails ergens op te slagen en was ik er mee bezig, en plots emailadres en al mijn belangrijke berichten weg. Nu blijkt dat ze zonder toestemming van mij noch van mijn ex-man mijn emailadres zomaar hebben verwijderd. Ik heb nog terug gebeld naar telenet maar zij beweren dat ik al mijn emails kwijt ben en dat ze dat niet kunnen terugvinden. Dikke zever! Ik ben heel belangrijke mails kwijt incl de rekening die ik nog moet betalen aan telenet waar ze nu ook nog 10euro nalatigheid vr gaan vragen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: C. D.

20/08/2020

Klantennummer: 972778947 Beste mevrouw Das, Naar aanleiding van uw klacht, probeerden wij u enkele keren te contacteren. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben u een mail gestuurd met de vermelding van een gratis nummer waarop u ons rechstreeks kan contacteren. Met vriendelijke groeten, BiancaTelenet Customer Relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform