Terug

Verwijderen Attest NBBB

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. W.

Naar: Carrefour Finance (Fimaser)

11/02/2021

Beste, De Kredietopening bij Fimaser is al maanden volledig terug betaald, alles is dan ook aangetekend opgezegd maar dit verdwijnt maar niet van mijn attest NBB.

Berichten (1)

Carrefour Finance (Fimaser)

Naar: G. W.

11/02/2021

Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris contact avec Fimaser. Nous accusons bonne réception de votre email et nous nous engageons à vous fournir une réponse dans les meilleurs délais.Afin de vous offrir un service de qualité, nous vous demandons de bien vouloir nous accorder quelques jours.Nous vous remercions pour votre confiance.------------------------Beste klant,We danken u omdat u contact hebt genomen met Fimaser. Wij bevestigen u goede ontvangst van uw mail en we beloven u om deze zo snel mogelijk te beantwoorden.Om u een kwaliteitsvolle dienstverlening aan te bieden, verzoeken wij u ons enkele dagen te geven vooraleer u van ons antwoord ontvangt.Ondertussen bedanken wij u voor het vertrouwen dat u in ons stelt.Carrefour FinanceService Clientèle - KlantendienstRue de l’Evêque 26/Bisschopstraat 26Brussel 1000 Bruxellesfimaser.sav@fimaser.beThis e-mail and any attachment(s) are strictly confidential and intended solely for the use of the addressee. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. The sender and its affiliates decline any liability if the mail is modified.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform