Terug

Vervroegde vluchturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: WIZZ AIR

29/01/2024

Beste, onze terugvlucht bij Wizz Air zondag 14 april 2024. we krijgen bericht dat de vlucht is vervroegd. van maar eventjes 17u naar 6u20... Dus dag kwijt, auto gehuurd voor niks de laatste dag, locatie gehuurd voor niks de laatste nacht en terugkeer naar luchthaven in de nacht.. Daarnaast hebben we de tickets betaald aan een prijs die past bij een zondagnamiddagvlucht maar niet bij een vlucht om 6u20 in de ochtend die enkel als gevolg heeft dat je kosten hebt om de nacht door te brengen om dan 's nachts op te staan en niks meer te hebben aan uw laatste dag..

Berichten (1)

J. D.

Naar: WIZZ AIR

16/02/2024

Beste, eerst werd onze terugvlucht bij Wizz Air zondag 14 april 2024 gewijzigd. we krijgen bericht dat de vlucht is vervroegd. van maar eventjes 17u naar 6u20... Dus dag kwijt, auto gehuurd voor niks de laatste dag, locatie gehuurd voor niks de laatste nacht en terugkeer naar luchthaven in de nacht.. Daarnaast hebben we de tickets betaald aan een prijs die past bij een zondagnamiddagvlucht maar niet bij een vlucht om 6u20 in de ochtend die enkel als gevolg heeft dat je kosten hebt om de nacht door te brengen om dan 's nachts op te staan en niks meer te hebben aan uw laatste dag..en dan hebben jullie onze vlucht van dinsdag naar woensdag verzet, meer dan 24u later! onze reis is dus ingekort met 1,5 volle dagen op een trip van 5 dagen.... Wij hadden ook 2 grote koffers geboekt en toen ik 1 wou annuleren omdat we er geen 2 meer nodig hebben nu door de situatie die jullie hebben gecreëerd, blijkt dat ik die niet kan annuleren, hopla 80 euro nog eens extra kwijt voor niks. Ik snap dat er zaken wijzigen en dat jullie daar niks kunnen aan doen, maar geef dan tenminste compensatie op de kost van de vlucht, geef omruilkansen enz. Ik zou dan ook graag voor de 4 zondagvluchten telkens 20€ compensatie vragen, ik wil alsnog de waarde van één nutteloze valies terugbetaald krijgen van +/- 80€ en dan nog een compensatie omdat onze reis zodanis ingekort is, dat we niet alles kunnen doen wat we wilden doen, met als gevolg dat we nog eens gaan mogen terugkeren naar die regio als we dat willen goedmaken. Bedankt voor jullie aandacht en reactie. Ik blijf dit verder opvolgen tot ik op een correcte manier een reactie krijg en van een compensatie wordt voorzien! gsm 0475/445546


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform