Terug

Vervolg : Schrijnende en ondermaatse klantenservice + onbeschofte leveranciers

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: T&T DESIGN

25/10/2019

vervolg voorafgaande klacht..En het is altijd hetzelfde en fabeltjes hier en excuses daar, en das altijd en me die leugens altijd en zo ging het maar door!Ik antwoordde hem: ‘Meneer, dit zijn geen fabeltjes, denkt u werkelijk dat dit voor mij een ideale situatie is ?’.Hij antwoordde mij: ‘ Welke ‘normale’ mens heeft er nu geen .... euro op zijn rekening staan’?Toen knakte er bij mij iets vanbinnen. Wat geeft iemand het recht om zoiets te zeggen? Niemand hoeft zich uit te spreken over mijn financiële status, niemand! Ik verhof mijn stem en zei hem dat hij heel goed moest gaan opletten wat hij nog allemaal naar mijn hoofd zou slingeren. Ik zei hem : ‘ Wie bent u om zich hierover uit te spreken, gaat u mijn rekening maken meneer? Daar heeft u totaal het recht niet toe en ik hoef hierover geen verantwoording aan u af te leggen!Mevrouw, u heeft zelfs de moeite niet gedaan om naar beneden te komen en het te proberen met uw betaalkaart, luidde het.Waarop ik hem antwoordde : ‘Meneer, ik heb tot 2u vannacht alles in het werk gesteld om toch aan de betaling te kunnen voldoen vandaag en het is mij helaas niet gelukt. Ik weet dus ook 200% zeker dat ik de levering vandaag niet kan bekostigen, verwacht u dan echt van mij dat ik op deze onmenselijke manier toch naar beneden kom? Om voor uw neus nogmaals vernederd te worden en in affronte te vallen? Sorry maar die vernedering heb ik mezelf bespaard want ik weet dat het toch niet gaat!Ja, ik heb het bureau net gebeld en er zullen de volgende keer dan ook kosten bijkomen voor u. Ik heb hem dan ook gevraagd hoeveel deze kosten dan wel mochten zijn maar daarop kon hij uiteraard geen antwoord op geven. Fijne dag verder zei hij en dat was het dan! Naar mijn mening al niet meer mogelijk om er nog een ‘fijne’ dag van te maken. Ik heb dan ook beslist dat T&T hun potten en pannen mag houden, mijn interesse is volledig verdwenen. Ik zal dan ook NOOIT en ik herhaal NOOIT nog een bestelling plaatsen bij T&T en met plezier heel deze toestand verkondigen aan iedereen die nog maar overweegt dit wel te doen. Prijs kwaliteit is allesbehalve in verhouding. Exact dezelfde artikelen zijn elders te verkrijgen aan minder dan de helft van de prijs. Als het prijsverschil nu nog in de kwaliteit zou zitten, dan betaal ik met plezier een beetje meer maar ook dat is zeker het geval niet. Onze sofa van nog geen jaar oud bijvoorbeeld, heeft letterlijk en figuurlijk op 1 jaar tijd al ENORM VEEL van zijn pluimen verloren!! ( zitvlak en kussens al volledig uitgedund + veren ontsnappen langs alle mogelijke kanten, kortom ziet er al veel ouder uit dan 1jaar..)Schandalig vind ik het en mij zien ze daar nooit meer terug.Ik wens hen nog heel veel succes in de toekomst met hun verdere afzetterij en hun wanpraktijken!RegardsNathalie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform