Terug

Vervoer naar huis na depannage

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: VAB

16/06/2025

Korte beschrijving van uw probleem Op woensdag 11/6 ben ik met de motor in panne gevallen op autostrade van Haasdonk naar Temse. VAB gebeld. E komt iemand binnen 50 a 60 minuten! Ik heb een verzekering bij KBC en daar staat duidelijk in dat ik bij panne terug naar huis gebracht wordt! Om 19 uur in panne om 21 uur gedepanneerd. Dan motor naar Hamme gebracht. Takeldienst Barnes. Ik zeg en nu! Moet met openbaar vervoer naar huis om 21 uur van Hamme naar Deinze! Heb mijn vrouw opgebeld en die is mij komen halen. Totaal 100 km. Graag een schade vergoeding voor afgelegde kilometers. De motor is pas zaterdag aangekomen in mijn garage in Drongen! Dossiernummer VAB 7961673 Motor BMW 1200 RT nummerplaat 1MAQ763 verzekering B/0014/C21921056071 Paul Boydens sportstraat 16 Deinze 0475696617

Berichten (1)

VAB

Naar: P. B.

16/06/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht van 16/06/2025. We laten de opmerkingen onderzoeken door de juiste afdeling. Als het onderzoek is afgerond, antwoorden wij de klant rechtstreeks in het kader van GDPR en beschouwen het dossier daarna als afgehandeld. De klant ontvangt van ons zo snel mogelijk een antwoord, en in elk geval binnen een termijn van 30 dagen. Met vriendelijke groeten Chantal Suy VAB - Customer Experience ------------------- Oorspronkelijk bericht ------------------- Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be; Ontvangen: Mon Jun 16 2025 09:15::38 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd) Aan: VAB Website contact@vab.be; VAB Onthaal contact@vab.be; VAB KLA contact@vab.be; KLA - Triage contact@vab.be; Onderwerp: Vervoer naar huis na depannage U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik op Hoxhunt-knop om te melden. ATTENTION: Courriel d'un expéditeur extérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform