Beste,
Bedankt voor uw bericht van 16/06/2025.
We laten de opmerkingen onderzoeken door de juiste afdeling. Als het onderzoek is afgerond, antwoorden wij de klant rechtstreeks in het kader van GDPR en beschouwen het dossier daarna als afgehandeld.
De klant ontvangt van ons zo snel mogelijk een antwoord, en in elk geval binnen een termijn van 30 dagen.
Met vriendelijke groeten
Chantal Suy
VAB - Customer Experience
------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------
Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be;
Ontvangen: Mon Jun 16 2025 09:15::38 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd)
Aan: VAB Website contact@vab.be; VAB Onthaal contact@vab.be; VAB KLA contact@vab.be; KLA - Triage contact@vab.be;
Onderwerp: Vervoer naar huis na depannage
U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be.
Onek waarom dit belangrijk is
OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik op Hoxhunt-knop om te melden.
ATTENTION: Courriel d'un expéditeur extérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt.