Terug

Vervangwagen niet gekregen tijdens periode fabrieksgarantie wagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: PEUGEOT

22/05/2022

Ik heb gisteren problemen gehad met mijn electrische Peugeot 2008. Touring werd - via Peugeot Assistance - 2 maal opgeroepen. Gezien het euvel niet hersteld kon worden door Touring, werd de wagen naar de garage gebracht.Contractueel heb ik recht op een vervangwagen. Die was echter niet voorradig in de garage.Touring kon me een vervangwagen geven, maar had een akkoord nodig van de garage dat de factuur naar hen mocht worden gezonden.De garage weigerde dit, gezien ze van mening waren dat Peugeot Assistence dit zou moeten betalen.Bij Peugeot Assistence waren ze van mening dat de garage de factuur moest betalen.Ik heb dus mijn wagen bij de garage moeten achterlaten en ben huiswaarts gekeerd zonder vervangwagen.Daarna liet de garage me - voor 16u - weten dat ze het nodige gedaan hadden, en dat ik wel recht zou hebben op een vervangwagen. Ik zou gisteren nog een telefoon van Rent a Car mogen verwachten dat er gisteren nog een vervangwagen naar mij thuis zou worden gebracht. Niemand gezien of gehoord.Vanmorgen met Peugeot Assistance gebeld, zij gaven me het telefoon nummer van Rent à Car. De dame bij Rent à Car vertelde me dat ik moest wachten op telefonische bevestiging van hen. Maar waarschijnlijk was het dossier gisteren maar na 16u doorgegeven, want zij had niets op de planning staan voor mij. Ik ben er 100% zeker van dat het vóòr 16u was dat alles geregeld werd door de garage. Ik zal dus morgen geen wagen hebben.Ik ben zelfstandige, en heb mijn wagen professioneel nodig, om naar mijn klanten te kunnen rijden.Me niet kunnen verplaatsen betekent dus niet alleen dat ik niet naar mijn werk kan, maar betekent ook nog eens behoorlijk inkomensverlies - gezien mijn prestaties per uur worden gerekend.Ik ben ZWAAR teleurgesteld en boos over de slechte werking van en samenwerking tussen de betrokken partijen.Ik wens een financiële tegemoetkoming voor de tijd / energie en vooral voor het inkomens verlies dat ik zal lijden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform