Reeds in februari 2024 namen wij contact op met Beko wegens een koelkast en microgolfoven die niet naar behoren werken. Beide toestellen vallen nog onder garantie. Na meerdere keren telefoneren, kregen we eindelijk een datum waarop de technieker zou langskomen. Dit was pas 2 maanden later, op 16 april 2024. De technieker constateerde dat beide toestellen vervangen dienden te worden en wij betaalden voor beide toestellen de servicekosten.
Nu, 12 juli 2024 en dus bijna 3 maanden na het bezoek van de technieker, hebben wij nog steeds geen nieuwe toestellen. Ik heb zelf al gemaild naar de repair-service en al talloze keren gebeld de voorbije maanden. Op mijn mail werd nooit geantwoord. Telefonisch krijg ik steeds de klantendienst aan de lijn die mij altijd vertelt dat zij er niet veel aan kunnen doen en het enkel kunnen doorgeven aan de juiste dienst. Tijdens mijn laatste telefoontje, op 1 juli, werd er verteld dat er al een mail gestuurd zou zijn voor de vervangtoestellen, maar wij hebben nooit iets aangekregen (ook niet in de SPAM-folder), terwijl er wel degelijk het juiste e-mailadres doorgegeven werd.
Ondertussen geeft mijn microgolfoven wel heel de tijd kortsluiting en vriest mijn koelkast constant aan met dikke lagen ijs en de bijbehorende hogere energiekosten tot gevolg (om nog van het constante, luid zoemende geluid te zwijgen).
Ik vind deze service absoluut ondermaats en zou met aandrang willen vragen om eindelijk onze toestellen te leveren en te plaatsen. Een terugbetaling van de servicekosten voor het ellenlange wachten en de bijkomende energiekosten, zou ook op zijn plaats zijn.