Ik bracht 17/6 een laptop binnen in de winkel aan de Martelaarslaan in Gent (binnen garantieperiode van multimedia serv. pack VB2170002264 dus die loopt tot 18/6/23). Het rechterscharnierpunt tussen scherm en toetsenbord heeft het begeven. Ik heb ingevolge het afsluiten van een multimedie service pack-contract recht op een vervangtoestel wat ook vermeld staat op de site en in een folder die ik ontving bij aankoop. Het pickup adres van het defecte toestel is ook door de klant te kiezen zoals vermeld op de site. Ik koos dus voor de winkel van Vanden Borre bij mij in de buurt in Gent. Nu weigeren ze bij Vanden Borre mij een vervangingstoestel ter beschikking te stellen, volgens de één:omdat ik het toestel naar de winkel bracht en het niet bij mij thuis liet ophalen, terwijl op hun site expliciet staat pick up en afhaaladres naar keuze in België).Volgens de ander: omdat een gebroken scharnierpunt geen panne is !!!!???? Terwijl, toen in december 2021 het linkerscharnierpunt ook gebroken was, de herstelling wèl onder garantie werd uitgevoerd.Ik betaal al gedurende 2 jaar 9,99€/maand voor dit multimedia service pack (9.99 x 24 = afgerond 240€) en nu beweren ze dat ik geen recht heb op een vervangingstoestel wat niet klopt volgens mij. Ik verwacht dus een vervangingstoestel van de firma Vanden Borre.Zoals het nu is beschouw ik dit als puur bedrog en misleiding van de klant door Vanden Borre