Terug

vervangtoestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: VANDEN BORRE

21/06/2023

Ik bracht 17/6 een laptop binnen in de winkel aan de Martelaarslaan in Gent (binnen garantieperiode van multimedia serv. pack VB2170002264 dus die loopt tot 18/6/23). Het rechterscharnierpunt tussen scherm en toetsenbord heeft het begeven. Ik heb ingevolge het afsluiten van een multimedie service pack-contract recht op een vervangtoestel wat ook vermeld staat op de site en in een folder die ik ontving bij aankoop. Het pickup adres van het defecte toestel is ook door de klant te kiezen zoals vermeld op de site. Ik koos dus voor de winkel van Vanden Borre bij mij in de buurt in Gent. Nu weigeren ze bij Vanden Borre mij een vervangingstoestel ter beschikking te stellen, volgens de één:omdat ik het toestel naar de winkel bracht en het niet bij mij thuis liet ophalen, terwijl op hun site expliciet staat pick up en afhaaladres naar keuze in België).Volgens de ander: omdat een gebroken scharnierpunt geen panne is !!!!???? Terwijl, toen in december 2021 het linkerscharnierpunt ook gebroken was, de herstelling wèl onder garantie werd uitgevoerd.Ik betaal al gedurende 2 jaar 9,99€/maand voor dit multimedia service pack (9.99 x 24 = afgerond 240€) en nu beweren ze dat ik geen recht heb op een vervangingstoestel wat niet klopt volgens mij. Ik verwacht dus een vervangingstoestel van de firma Vanden Borre.Zoals het nu is beschouw ik dit als puur bedrog en misleiding van de klant door Vanden Borre

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: M. D.

22/06/2023

Beste,In November 2021, werd inderdaad uitzonderlijk het scharnierpunt onder garantie vervangen. Dit is in principe geen technisch defect aan het toestel en valt bijgevolg dan ook niet onder garantie. Uitzonderlijk hebben wij dit alsnog onder garantie hersteld.Gezien dit nu een 2e maal voorkomt, opnieuw een gebroken of defect scharnierpunt, ik kan je helaas niet bevestigen of dit al dan niet nogmaals onder garantie herstelt zal zal worden en bijgevolg zijn wij dan ook niet in de mogelijkheid om je bruikleen toestel aan te bieden.Bedankt voor je begrip.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform