Terug

Vervanging onder garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. V.

Naar: LOBERON

08/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 30 Juni 2025 heb ik jullie in kennis gebracht via mail en een foto van de beschadiging van het tafelblad. Hierdoor vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. OP 02 juli 2025 hebben jullie hierop geantwoord met 2 keuzemogelijkheden, waarop ik geantwoord heb dat ik liever een nieuwe tafel zou hebben. Op 07 juli 2025 hebben jullie me geantwoord dat er een nieuwe tafel in bestelling is geplaatst met een vermoedelijke levertijd van 10 werkdagen. Ondertussen heb ik vanuit Loberon Duitsland een mail ontvangen dat ze van mij nog geen betaling hadden ontvangen en dat ze de bestelling zouden annuleren indien ik dit niet zou doen. Ik heb Loberon Duitsland geantwoord dat het hier over een vervanging gaat van een tafel die voor de derde maal op rij beschadigd wordt afgeleverd, en dat volgens mij ik hiervoor niet opnieuw hoef te betalen. Tot op heden na hun automatisch antwoord nog geen deftig antwoord ontvangen. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Mail ivm melding en foto van de beschadiging • Antwoord van jullie . Mail vanuit Loberon Duitsland + mijn antwoord

Berichten (1)

LOBERON

Naar: M. V.

11/08/2025

Geachte heer van Steelandt, Hartelijk dank voor uw bericht aan LOBERON. Wij begrijpen dat u veronderstelt dat de oorspronkelijke betaling verrekend is met de tweede bestelling, echter is dat de procedure niet. De nieuwe bestelling krijgt standaard een nieuwe factuur. Het aankoopbedrag van de eerste bestelling wordt teruggestort na de retourboeking. Dit is een geautomatiseerd proces, waar wij helaas geen invloed op hebben. Gaarne na te gaan als de terugstorting hiervan plaats gevonden heeft onder de naam Third Party Funds of PPRO Payment Service. Mocht dat het geval niet zijn zien wij graag uw IBANnummer en de tenaamstelling tegemoet voor een vlottere afhandeling hiervan. In afwachting van uw bericht. Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten. Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice LOBERON GmbH klantenservice@loberon.be 02 454 05 08 Steinstr. 21 D-90419 Nürnberg Rechtbank: Kiel HRB 13903 Directeur: Dr. Christian Bühring BTW: BE 0741 367 436 www.loberon.be Van:klachten@test-aankoop.be Verzonden:08-08-25 17:00 tot:klantenservice@loberon.be Onderwerp:Vervanging onder garantie ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Bemiddeling door Testaankoop 11 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform