Geachte mevrouw/heer,
Op 30 Juni 2025 heb ik jullie in kennis gebracht via mail en een foto van de beschadiging van het tafelblad.
Hierdoor vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
OP 02 juli 2025 hebben jullie hierop geantwoord met 2 keuzemogelijkheden, waarop ik geantwoord heb dat ik liever een nieuwe tafel zou hebben.
Op 07 juli 2025 hebben jullie me geantwoord dat er een nieuwe tafel in bestelling is geplaatst met een vermoedelijke levertijd van 10 werkdagen.
Ondertussen heb ik vanuit Loberon Duitsland een mail ontvangen dat ze van mij nog geen betaling hadden ontvangen en dat ze de bestelling zouden annuleren indien ik dit niet zou doen.
Ik heb Loberon Duitsland geantwoord dat het hier over een vervanging gaat van een tafel die voor de derde maal op rij beschadigd wordt afgeleverd, en dat volgens mij ik hiervoor niet opnieuw hoef te betalen.
Tot op heden na hun automatisch antwoord nog geen deftig antwoord ontvangen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Mail ivm melding en foto van de beschadiging
• Antwoord van jullie
. Mail vanuit Loberon Duitsland + mijn antwoord