Geachte mevrouw/heer,
Verleden jaar, aankoop tv Samsung van 50 inch.
Vandaag vertoond de TV een schaduw in het scherm. Volgens de garantie biedt u herstelling aan.
Hersteldienst neemt contact op, zeer moeizaam contact en slechte service, verscheidene keren zelf moeten terugbellen om effectief een aanmelding te krijgen.
Ondertussen 2 weken na datum, is mijn TV nog steeds defect. Hersteldienst kan nog geen technieker geven. daarnaast melden zij dat de TV wordt opgehaald en in Nederland hersteld moet worden en dat dit tot 2-3 weken kan duren als er onderdelen besteld moeten worden.
Mijns inziens heeft dit lang genoeg geduurd want dan zou ik reeds meer als een maand zonder werkend tv toestel zitten. Dit overschrijd de redelijke termijn en overlast waar in de wet over gesproken wordt.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Jerko Morbée