Terug

Vervanging na onredelijke reparatietermijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

J. M.

Naar: MediaMarkt

22/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Verleden jaar, aankoop tv Samsung van 50 inch. Vandaag vertoond de TV een schaduw in het scherm. Volgens de garantie biedt u herstelling aan. Hersteldienst neemt contact op, zeer moeizaam contact en slechte service, verscheidene keren zelf moeten terugbellen om effectief een aanmelding te krijgen. Ondertussen 2 weken na datum, is mijn TV nog steeds defect. Hersteldienst kan nog geen technieker geven. daarnaast melden zij dat de TV wordt opgehaald en in Nederland hersteld moet worden en dat dit tot 2-3 weken kan duren als er onderdelen besteld moeten worden. Mijns inziens heeft dit lang genoeg geduurd want dan zou ik reeds meer als een maand zonder werkend tv toestel zitten. Dit overschrijd de redelijke termijn en overlast waar in de wet over gesproken wordt. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Jerko Morbée

Berichten (2)

J. M.

Naar: MediaMarkt

24/10/2024

Beste Zonet vernomen dat de klantendienst mij via mail op exact dezelfde manier afwimpeld als in de winkel. Wederom vermeld u dat u "niet kan vervangen" zonder rapport van de hersteller. Ik herinner u eraan dat ik ondertussen een zeer moeizaam contact heb gehad met de hersteller die mij aangaf dat de herstellingstermijn redelijk lang is daar dit geen model is dat nog zomaar in de rekken ligt. Ik verzoek u nog eenmalig om u standpunt te herzien en mijn vervanging toe te kennen. deze service en aanpak is ronduit ondermaats. Ik hoop op een goede uitkomst, zoniet zal ik dit overdragen aan testaankoop.

MediaMarkt

Naar: J. M.

25/10/2024

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp Nieuw bericht van JERKO M Reactie Door E-Mail Antwoorden (25/10/2024 13:26) Beste meneer Morbee Bedankt om contact op te nemen met onze klantenservice. Ik ga uw aanvraag aan de juiste afdeling doorsturen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, David MediaMarkt Klantenservice Klant Door E-Mail (24/10/2024 23:50) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Referentienummer vraag 241025-000230Gemaakt op: 24/10/2024 23:50Laatst bijgewerkt op: 25/10/2024 13:26Status: Onopgelost Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:002933:24363---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform