Terug

Vervanging Digicorder en modem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

D. B.

Naar: Telenet

29/08/2024

Beste Na drie gemaakte afspraken en na drie bevestigingsmails van jullie zijn de overeengekomen werken nog steeds niet uitgevoerd. Hiervoor zijn wij al drie namiddagen thuis gebleven. Ondertussen werkt mijn digicorder nog steeds niet en is de terugkijkfunctie al twee weken niet te gebruiken, maar ik betaal hiervoor wel via mijn One-abonnement. Vandaag zou er een technieker langskomen tussen 12.30u en 18.00u. Omdat ik de bui al voelde hangen, heb ik jullie om 17.15u gebeld of de afspraak nog zou doorgaan. Ik kreeg de bevestiging dat de technieker om 17.25u zou langskomen. Helaas hebben wij niemand gezien. WAnneer gaan jullie eindelijk de afspraken nakomen? Groeten

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. B.

30/08/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-29251381 Beste mijnheer Bruers,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en in behandeling genomen.U wordt hierover kortelings persoonelijk gecontacteerd.Vriendelijke groeten,SanneTelenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform