Terug

Vervallen vouchers

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: KRUIDVAT

28/10/2020

Ik kocht in februari 2020 vouchers waarmee we 'goedkoper' een bezoek aan de zoo konden brengen. Toen kwam corona, lockdown, A'pen in code oranje waardoor we dus niet zijn kunnen gaan. Op 1 juli neem ik via messenger contact op met kruidvat om te vragen of de actie verlengd wordt aangezien er zo veel maanden voorbij zijn gegaan waarbij het niet mogelijk was om te gaan. Ik kreeg als antwoord: Hoi Katrin, parken hanteren nu een eigen datum voor verlenging. Hieronder vind je de data per dierentuin. • Burgers' Zoo, geldig t/m 31 juli 2020• Diergaarde Blijdorp, geldig t/m 31 december 2020• GaiaZOO, geldig t/m 15 november 2020• Antwerpen ZOO, geldig t/m 31 augustus 2020• Planckendael ZOO, geldig t/m 31 augustus 2020Je kunt het kaartje verzilveren en daarna op de pagina van de dierentuin een reservering maken voor een specifieke datum. Groet, TessEchter, vermeld die persoon nergens dat het 'verzilveren' voor 19 juli moest gebeuren. Aangezien A'pen code oranje/rood werd in de zomer, hebben ze de actie nog eens verleng tot december. Ik nam nu contact op om te vragen hoe ik die tickets kon verzilveren maar kreeg als antwoord dat dit voor 19 juli moest gebeuren. Waarom werd dat niet duidelijk gecommuniceerd op 1 juli?

Berichten (3)

KRUIDVAT

Naar: K. M.

28/10/2020

Beste meneer, mevrouw,Uw e-mail kan niet in behandeling worden genomen omdat deze niet via ons mailformulier is verstuurd.Ga naar www.kruidvat.be/nl/contact. Na het invoeren van uw vraag krijgt u mogelijk een aantal antwoorden gesuggereerd. U kunt er ook voor kiezen om verder te gaan door te klikken op 'Mailen'.Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt hier niet op reageren.Vriendelijke groet,Kruidvat Klantenservice----------------------------------------Klacht - Vervallen vouchers - (CPTBE01082995-87) WARNING: This email was sent from an external network. Do not click links or open attachments unless you recognize the source and know the content is safe.

K. M.

Naar: KRUIDVAT

28/10/2020

BesteDat is het juist ik kan jullie niet mailen. Contact enkel mogelijk via chatbox (wat ik al gedaan heb maar ik wil geen medewerker die standaard antwoorden geeft) bellen, twitter en facebook. Dus geef mij aub een emailadres of een link waar ik een mail kan naartoe sturen en dan doe ik dat met alle plezier. mvg

KRUIDVAT

Naar: K. M.

28/10/2020

Beste meneer, mevrouw,Uw e-mail kan niet in behandeling worden genomen omdat deze niet via ons mailformulier is verstuurd.Ga naar www.kruidvat.be/nl/contact. Na het invoeren van uw vraag krijgt u mogelijk een aantal antwoorden gesuggereerd. U kunt er ook voor kiezen om verder te gaan door te klikken op 'Mailen'.Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt hier niet op reageren.Vriendelijke groet,Kruidvat Klantenservice----------------------------------------Klacht - Vervallen vouchers - (CPTBE01082995-87) WARNING: This email was sent from an external network. Do not click links or open attachments unless you recognize the source and know the content is safe.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform