Terug

Vervallen Vivabox

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: VIVABOX

13/01/2020

Beste,Ik kreeg 2 jaar geleden met Kerstmis een Vivabox cadeau voor een luxe wellnessweekend. Deze Vivabox kost vandaag 139 euro. Zoals vele mensen ben ik de vervaldatum uit het oog verloren en was de bon een aantal weken vervallen. Toen ik het opmerkte heb ik meteen telefonisch contact opgenomen en kreeg ik als ‘commerciële geste’ een deel van het bedrag nog als waardenbon, wat ik apprecieerde, hoewel Vivabox toen al een deel van het bedrag opeiste. Anders dan de Vivabox zelf, bleek deze waardebon slechts 6 maanden geldig, tot december 2019. Ik heb hier geen enkele mail of reminder van ontvangen, ondanks het feit dat ik door dit voorval een account heb moeten aanmaken. Ik heb opnieuw contact opgenomen, aangezien de vervaldatum nog maar net gepasseerd was, maar de klantendienst liet me weten dat ik het bedrag volledig kwijt ben. De dag van vandaag lijkt het mij niet meer logisch dat er minstens een herinnering wordt gestuurd. Ik heb de vraag gesteld waar mijn centen dan naartoe gaan, maar hier kon de klantendienst mij geen antwoord op geven. Ik vind het betreurenswaardig dat er zo weinig flexibiliteit is en dat een business model zoals dat van Vivabox gebaseerd is op vouchers die vervallen en klanten die uiteindelijk met lege handen achterblijven. Mensen die een Vivabox kopen doen dit om iemand een plezier te doen, maar al te vaak draait dit uit op een teleurstelling en frustratie. Bij deze heeft Vivabox de 139 euro volledig in eigen zak gestoken, een cadeau waar ik graag nog van had genoten, maar door een intensieve verbouwing helaas nog niet toe gekomen was.Ik zou feedback hieromtrent ten zeerste appreciëren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform