Terug

Vervallen producten betaald, factuur en bewijs van levering niet bezorgd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: AH - Albert Heijn

31/01/2024

Beste Ik kreeg een levering van albert heijn waar een reeks vervallen producten in zaten maar heb geen factuur of bewijs van levering gekregen omdat de site niet goed werkt. Zo kan ik geen terugbetaling vragen.

Berichten (1)

AH - Albert Heijn

Naar: M. V.

31/01/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10634894. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform