Terug

Vervallen Family+ geschenkkaart, niks aan te doen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Dreamland

29/03/2024

Beste,Ik heb via mijn werkgever een Family+ geschenkkaart gekocht voor 50 euro. De geschenkkaart verviel op 17/03/2024 met resterende waarde van 34,77 euro. Ik begrijp dat ik in de fout gegaan ben door een niet op tijd mijn waardebon te gebruiken, maar ik dacht dat ik met barcode + pincode een online bestelling kon uitvoeren maar dit is niet mogelijk via de website enkel in de winkel is dit mogelijk bij afhaling, dus poging om mijn geschenkkaart nog gebruiken op zondag via de website van dreamland was helaas nutteloos op 17/03/2023.Op vrijdag 22 maart heb ik deze bon laten scannen in dreamland van Groot-Bijgaarden maar ze konden niks meer doen zeiden ze.Hierna heb ik contact opgenomen met de klantendienst om de waardebon tijdelijk te laten verlengen zodaning dat ik deze heel snel kon gebruiken met mijn kinderen ( ticketnummer: 01906361). Ik had gehoopt op enige flexibiliteit, maar ze hebben me vriendelijk gezegd dat ze niets eraan kunnen doen na de vervaldatum. Dus ik ben mijn 34 euro kwijt. Weinig klantvriendelijk oplossing. Bovendien hanteren weinig handelaren nog een termijn van 1 jaar. Of zijn ze wat flexibel en je kan nog iets kopen gedurende een periode van 1 maand, bv, na de vervallen datum zoals Krefel bijvoorbeeld. Blijkbaar zal ik toekomst beter af zijn als consument bij BOL.com (3 jaar) of amazon.Jammer dat de ongebruikte waardebonnen nog steeds een economisch verdienmodel is waarbij er inkomsten worden ingeschreven zonder een tegenprestatie.Wat ik jammer vind, want ik steun liever de locale/Belgische economie. Er is een Dreamland winkel in de buurt waar ik woon, wat mijn keuze heeft bepaald om daar speelgoed te bestellen dankzij de bon via mijn werkgever.Alvast bedankt voor een reactie! Hopelijk een (beperkte) verlenging van de geldigheidsduur van de cadeaukaarten.Vriendelijke groeten

Berichten (1)

Dreamland

Naar: E. V.

12/04/2024

Beste, Het ticket nummer die je ons doorgeeft is niet bekend in ons systeem. is het mogelijk dat u de klantendienst van Colruyt aan de lijn hebt gehad? Indien ja is het normaal dat ze je niet konden helpen. Sinds onze overname kunnen zij niet meer in ons systeem en wij uiteraard ook niet in dat van hun. Dit gezegd zijnde heb ik ééns naar de status van je cadeaukaart gekeken en heb deze ook meteen verlengd met een maand. Deze is vanaf vandaag geldig tot 12/05/2024. Wij wensen je alvast nog een prettige dag toe Met vriendelijke groeten Kenneth Medewerker klantendienst +32(0)2 887 26 26 Jozef Huysmanslaan 59 - 1651 Lot www.dreamland.be/klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform