Beste, Betreft vervallen dienstencheques waarbij er GEEN herinnering werd verstuurd. Op 1/9 kreeg ik een herinneringsmail dat er 4 cheques komen te vervalllen die ik onmiddellijk verlengde.Bij het nakijken van mijn electronische dienstecheques - portefeuille stel ik vast dat er 38 cheques ‘verdwenen’ zijn.Ik nam onmiddellijk contact op met Sodexo en kreeg dit antwoord : “Na het bekijken van uw dossier stellen wij vast dat 38 dienstencheques zijn vervallen sinds 31/08/2022. Wij hebben u op 01/08/2022 een herinnering toegestuurd over het naderende verval op volgend e-mailadres: neirynck_lieve@hotmail.com.”Ik heb echter GEEN herinnering gehad en dit werd ook bevestigd door een medewerker : “Allereerst mijn excuses. Wij merken op dat er een e-mail werd verstuurd op 01/09/2022, en niet op 01/08/2022. Wij hebben inderdaad in augustus een tijdelijk storing gehad omtrent het versturen van e-mails. Echter is dit geen uitzondering om de dienstencheques toch om te ruilen of te verlengen. De e-mails die wij versturen doen wij als extra klantenservice voor de gebruiker om zich aan het voorval te herinneren.”Het kan toch niet zijn dat er eens wel en dan weer niet gemaild wordt! Ik stuurde nogmaals een antwoord om dit aan te kaarten maar daar werd niet meer op gereageerd. Mvg,