Beste,ik had vandaag een chat met Kim en een telefonisch contact met jullie klantendienst gehad.Ik heb 3 vervallen cadeaubonnen met een totaal van 150 euro. Blijkbaar rond augustus 2023 vervallen. Wat ik ook vroeg of voorstelde (commerciële geste, het doorgeven aan een supervisor, het terug activeren van de bons ...) werd allemaal niet aanvaard. Dat jullie zich verschuilen achter de bonnen zijn maar 3 jaar geldig vind ik heel schandalig. Toen ik zei dat jullie eerste 3 jaar gratis gebruik maken van dit geld en dat ik zelf bij banken daarvoor een minimale interest krijg, werd genegeerd. Toen ik zei dat dit volgens mij een soort diefstal is, werd er gewoon geantwoord dat ik dan maar een klacht bij politie moest indienen.Dit antwoord lijkt me voorgekauwd en intern afgesproken. Verder vind ik het raar dat een grote firma met zoveel IT en met kennis van mijn adres, e-mailadres en telefoonnummer niets voorzien heeft om even mij vooraf te verwittigen van het bijna vervallen van deze bonnen.Ik stel me de vraag hoeveel jullie hiermee jaarlijks verdienen met verlopen cadeaubonnen?Kan er contact met me worden opgenomen om dit onderling te regelen? Via het hier doorgegeven klantennummer vinden jullie wel mijn contactgegevens terug.