Terug

Vervallen bon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VIVABOX

26/12/2017

Mijn bon is vervallen en men wil hier niets aan doen. Ik begrijp dat dit mijn eigen fout is, ben deze kwijtgeraakt en door een verhuis terug gevonden. Ik snap ook dat er regels zijn die dienen gevolgd te worden. Maar er kunnen altijd uitzonderingen worden gemaakt. Ik sta open voor een oplossing en wil bv. Gerust bij betalen voor een omruiling. Maat zij bieden niets. Als ik vraag om een verantwoordelijke te spreken, is die er niet. Wanneer deze terug komt, weet niemand en het is ook onmogelijk om deze te spreken. Alles gaat via mail. Het enige dat ik kan doen is een mail sturen. Ze weten niet wanneer er daar een antwoord op komt. Afhankelijk van de drukte zegt men. Ik vind dit toch wel erg teleurstellend hoor.

Berichten (1)

VIVABOX

Naar: A. C.

09/01/2018

Beste, We komen terug bij u naar aanleiding van de bovenvermelde dossier.Onze klanten beschikt inderdaad over een Vivabox 2 droomnachten met als nummer 762201673 die sinds 30/09/2017 vervallen is.Ter herrinering, de klanten beschikken over een maand na de vervaldatum om hun omruilings-/verlengingsaanvraag in te dienen op onze website (in dit geval:www.vivaboxverlengen.be)Na dit termijn wordt geen omruiling of verlenging aanvaard.Zoals het al vermeld aan de klant, kunnen wij spijtig genoeg geen positief antwoord geven op haar aanvraag voor een omruiling/verlenging van haar geschenkbon.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag.Customer Relations Assistant BeneLuxWebsites:www.wonderbox.com www.vivabox.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform