Terug

Vervallen bedrag op cadeaubon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: MediaMarkt

22/08/2020

Geachte, Ik heb een cadeaubon voor 150 euro die vervallen blijkt te zijn en heb al meerdere emails verstuurd naar Media Markt Customer Servicecontact@mediamarkt.be maar kreeg altijd een negatief antwoord.Hieronder geef ik u de emails die ik reeds heb gekregen en verstuurd. Is het mogelijk de zaak even verder te onderzoeken .Ik heb de gegevens gekregen van TestAankoop en hebben me daar gevraagd eerst een mailtje naar U te doen.Ter infogeschenkkaart [Incident: 200802-001875]Dinsdag 18 augustus 11u31Beste, Zoals reeds aangegeven is uw geschenkkaart helaas vervallen. Deze werd aangekocht op 18/07/2019 en was slechts 1 jaar geldid, tot en met 18/07/2020. Met vriendelijke groeten,Shauni Beste, Bedankt voor de foto. Uw geschenkkaart is helaas vervallen. Deze werd aangekocht op 18/07/2019 en was slechts 1 jaar geldid, tot en met 18/07/2020. Met vriendelijke groeten,ShauniDinsdag 18 augustus 12u18Shauni,Bedankt voor dit antwoordje, maar dat stelt me niet tevreden. Akkoord dat deze bon werd aangekocht op 18 /07/ 19, maar in te winkel in Woluweis aan mijn dochter verteld dat die waardebons 5 jaar geldig waren. Blijkbaar zal die verkoopster nog niet op de hoogte geweest zijn van deze verandering en als ik kijk zie ik ook geen datum staan op het envelopje.In bijlage stuur ik U dan ook nogmaals een foto van het kaartje.Als je mijn vorige mail goed heb gelezen zie je ook dat ik toch voor een aanzienlijk bedrag heb aangekocht(1799.99 euro) op 2 rn 3 augustus, . Ik had gewacht tot de solden om deze bon teverzilveren , dus denk ik wel dat er iets aan te doen valt. 150 euro is voor mij VEEL geld . Voor Mediamarkt ???Nogmaals ,vriendelijke groetenDe Keukelaere MarcWoensdag 19 augustusBeste, Helaas zullen wij niets voor u kunnen doen. Als ze u in de winkel verkeerd hebben geïnformeerd, gelieve u dan tot hen te richten om dit op te lossen. Met vriendelijke groeten,ShauniShauni,Donderdag 20 augustusGeachte Shauni,Bij het ten rade gaan bij een raadsman is me gezegd dat voor zulke problemen wel degelijk de ombudsdienst van Mediamarkt moet zoeken naar een oplossing, daar het veelal een cadeaukaart is die ergens anders wordtaangekocht en Zoals hier, er geen datum opstaat , deze normaal onbepaald geldig is , zelfs al zegt het internreglement het anders. Dit MOET dan ook op de kaart vermeld staan. Ik mag dan ook , volgens mijn raadsman,U heel beleefd vragen toch nog het nodige te doen vooralleer verdere juridische stappen te ondernemen. In Bijlage mag ik je ook de tekst laten geworden van Federaal VlaanderenNogmaals beleefde groetendat was de laatste berichtgeving dat ik had gekregen.Ondertussen is mij ook een mailadres doorgegeven (compensatie.giftcards.be@mediamarkt.be) om alsnog aanspraak te kunnen maken op een compensatie, maar helaar heb ik meermaals geprobeert een mail te versturen maar dat lukt niet.Samenvatting :kaart aangekocht op 17 juli 2019 in Woluwe en is dan niet meegedeeld dat deze maar één jaar geldig was. ( op enveloppe waar kaar in zit staat geen datum. Was er van overtuigd dat deze kaarten 5 jaar geldig waren ( veranderd op 1 juli 2019 ).zie bijlage IMG_0001.JPGOmdat ik wou wachten tot de solden is de kaart voordien nooit gebruikt of nagekeken.Ik heb dan maar de bestellingen gedaan zonder die kaart omdat ik het volste vertrouwen had in Mediamarkt. Ter controle de fakturen nummersB003200000000656 ter waarde van 1077.00 €B002200000048842 ter waarde van 699.00 €B006200000048334 ter waarde van 34.99 €samen goed voor 1780.99 €Hopelijk kan ik alsnog eens beroep doen op julliegoedwilligheid en ben ik aan het juiste adres en kunne julliemij gunstig stemmen.Ik weet dat er personen zijn die het vervallen saldo WEL hebben teruggekregen nadat deze cadeaubon vervallen was. zie bijlage : Akkoord waardebon vervallen.pdfMet beleefde groeten en op voorhand bedankt,De Keukelaere Marc0475 24 91 70marcenrita@gmail.comElenestraat , 143 ,9620 Zottegem

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: M. D.

26/08/2020

Beste klant,Wij hebben van onze klantendienst vernomen dat het dossier intussen werd opgelost.Met vriendelijke groeten,Complaints TeamMediaMarkt Belgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform