Geachte,Het is mij inmiddels duidelijk dat de verzekering afloopt wanneer er een toestel volledig vergoed wordt. Het was echter onduidelijk toen ik de verzekering betaalde en zelfs ook nog toen ik aanspraak maakte op de verzekering. Als ik een omnium verzekering voor een auto neem, ga ik er niet van uit dat de verzekering stopt wanneer ik er gebruik van maak. Deze verzekering van 120 euro was , zo werd mij verteld, geldig voor 3 jaar. Er kwam geen maar aan te pas. Zelfs de medewerker van de verzekering lichtte me niet in dat de verzekering zou ophouden. Verder heb ik ook contact opgenomen met Mediamarkt zelf. Een medewerker van de klantendienst schreef me onlangs zelfs dat ze niet snapt waarom dit toestel moest worden omgeruild. Dat klopt niet. Ik heb geld betaald om verzekerd te zijn, aan jullie. Nu zeggen jullie dat het hier ophoudt, omdat de breuk van zo een financiële aard is dat het toestel omgeruild moest worden. Jullie helpen zo maar een iemand, jullie zelf. Daar is een verzekering niet voor! En dat ik mijn 4-jarige zoon moest ondervragen van jullie en via jullie antwoord daar geen verontschuldiging voor krijg, kan al helemaal niet. Blijkbaar boeit het jullie niet of een klant tevreden is of helemaal niet. En nee, ik ben geen typetje die altijd klaagt, maar jullie manier van werken kan gewoon echt niet.