Terug

Vertraging vlucht van 27 uur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging vlucht

Klacht

J. A.

Naar: Iberia

27/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 12/2/2025 ben ik op de luchthaven Adolfo Suárez Madrid-Barajas aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. IB0601 naar Brussels Airport Zaventem met uw maatschappij. Eenmaal aanboord hebben tot twee keer toe van vliegtoestel moeten veranderen, vanwege een ,zoals door het cabinepersoneel aangegeven, technisch mankement aan het vliegtoestel. Wij zijn na twee keer "deboarden" met de bus doorvervoerd naar diverse hotelverblijven. Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas op 13/2/2025 om 19:40 en kwam het ongeveer 27 uur later dan gepland aan op zijn bestemming. Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van - 400€ per passagier (onder 3500 km). Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal 400€. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op de betalingswijze die voor de boeking werd gebruikt. Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van vliegticket

Bemiddeling door Testaankoop 15 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform