BesteWij hebben een reis geboekt bij Neckermann naar Turkije - Side van 01/07/2019 tot 08/07/2019. Dit met 6 volwassenen en 6 kinderen.De reis is zeer goed verlopen tot we voor de terugvlucht aankwamen in de luchthaven van Antalya. Deze vlucht met vluchtnummer TWI0461 had een vertraging van 8 uur.Wij hebben reeds een klacht ingediend bij Neckermann en bij de luchtvaartmaatschappij Tailwin. Hieronder de mail van mijn vader naar Neckermann.Wij kunnen absoluut niet akkoord gaan met dit voorstel van compensatie.Wij zullen dan ook de waardebonnen van 50 euro per persoon voor een volgende reis niet aanvaarden.Het minste dat jullie kunnen doen is de gemaakte onkosten door deze vertraging vanmaar liefst 8u terug te betalen.Jullie kunnen zich niet voorstellen welk menselijk leed jullie aanrichten met mensenzo 8 uur te gijzelen zonder enige vorm van informatie en met 1 drankje en een Durum,waar we dan dan nog 5 u op gewacht hebben en nadat we zelf al iets gekocht hadden omte eten. We waren op reis met kinderen van 4 jaar, en die kun je zomaar geen uren zonder eten laten staan.Ik begrijp ook niet dat de vliegtuigmaatschappij hier niets van compensatie kan gevenOmdat ze geen Europese maatschappij zijn.En als het wettelijk toch zo is moeten jullie maar met een Europese luchtvaartmaatschappijwerken die dat in de toekomst wel kunnen. Jullie zijn de reisorganisator en dragen dan ook de eindverantwoordelijkheid voor jullie klanten.Dus dit wil ook zeggen, als de vliegtuigmaatschappij wettelijk geen compensatie kan ofmag geven wij erop rekenen dat jullie de verantwoordelijkheid opnemen om, dit wel te doen.Indien jullie hier niet op ingaan, zien wij ons verplicht verder te gaan met onze klachten eneis om schadevergoeding. Wij zullen een wettelijk gespecialiseerde organisatie inschakelen om dit voor ons te doen.Hopend op een vlugge regeling dank ik jullie.Deze mail hebben wij verstuurd op 10/07/2019 maar hier hebben wij nog steeds geen antwoord op gehad.Met vriendelijke groeten.Andy Van LaethemProvincieweg 1349552 BORSBEKE0474472382