Terug

vertraging van meer den 3 uur bij landing in Brussel (Zaventem) op 02-07-2024

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging vlucht

Klacht

P. V.

Naar: CORENDON

30/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 02-07-2024 ben ik op de luchthaven Gazipasa (Alanya) (Turkije)aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr XC7666 naar Brussel (Zaventem)met uw maatschappij. Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen. Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas om 15.50 en kwam het ongeveer 3.35 uur later dan gepland aan op zijn bestemming. Ik heb reeds een klacht ingediend bij Corendon per mail op 03-07-2024 en kreeg hierop een antwoordmail,dat men mij iets ging laten weten per mail na 3 tot 4 weken,maar tot heden geen enkele reactie vanwege Corendon Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van - 400€ per passagier (onder 3500 km) Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal 800€. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te storten op rek nr BE28 0011 4551 3820 Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van vliegticket . Kopie boeking van Carina Wouters en Paul Van Heugten

Berichten (2)

CORENDON

Naar: P. V.

08/11/2024

Geachte heer, mevrouw, Hierbij sturen wij u nogmaals ons antwoord van 30 oktober jl. toe. Met vriendelijke groetWith kind regards, Desiree ClientenserviceQuality Control team Corendon International Travel B.V. Postbus 349 1170 AH Badhoevedorp Think before you print! Do you really need to print this e mail? Save energy and paper. --------------- Forwarded Message ---------------

Bemiddeling door Testaankoop 08 november 2024

CORENDON

Naar: P. V.

22/01/2025

Beste heer/mevrouw, Hierbij sturen wij nogmaals de reactie toe die op 30 oktober en nogmaals op 8 november is verstuurd. Met vriendelijke groetWith kind regards, Debby ClientenserviceQuality Control team Corendon International Travel B.V. Postbus 349 1170 AH Badhoevedorp Think before you print! Do you really need to print this e mail? Save energy and paper. --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform