Geachte mevrouw/heer,
Op 02-07-2024 ben ik op de luchthaven Gazipasa (Alanya) (Turkije)aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr XC7666 naar Brussel (Zaventem)met uw maatschappij.
Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen.
Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas om 15.50 en kwam het ongeveer 3.35 uur later dan gepland aan op zijn bestemming. Ik heb reeds een klacht ingediend bij Corendon per mail op 03-07-2024 en kreeg hierop een antwoordmail,dat men mij iets ging laten weten per mail na 3 tot 4 weken,maar tot heden geen enkele reactie vanwege Corendon
Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van
- 400€ per passagier (onder 3500 km)
Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal 800€. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te storten op rek nr BE28 0011 4551 3820
Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie van vliegticket
. Kopie boeking van Carina Wouters en Paul Van
Heugten