Terug

Vertraging uitvoering electriciteitswerken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: FLUVIUS

07/03/2024

Beste, In oktober 2023 hebben we een aanvraag bij fluvius ingediend voor het verplaatsen van onze electriciteits meter en de overschakeling van monofasig naar driefasig. In november 2023 hebben we hier een offerte van ontvangen en direct aanvaard.In december 2023 hebben we fluvius gecontactuur om een uitvoeringsdatum te krijgen. Toen zeiden ze dat de werken 90 werkdagen na ontvangst van akkoord gingen starten, wat april 2024 was. Vandaag maart 2024 opnieuw contact opgenomen met Fluvius voor een uitvoeringsdatum en nu kunnen ze pas december 2024 ten vroegste komen omdat ze met achterstand zitten!Wij zijn bezig met een verbouwing, de electriciteits meter staat nu in de living en moet naar de garage verplaatst worden, zolang dit niet gebeurd is kunnen we onze keuken niet plaatsen. Uitstel met een paar weken kunnen we begrijpen maar uitstel tot het einde van het jaar niet! We kunnen onze verbouwing niet vertragen omdat fluvius zich niet aan zijn woord houdt. Meer dan een jaar tussen akkoord en uitvoer is NIET! oké. Hopelijk kunen jullie ons helpen om toch de electriciteitsmeter op zijn minst te verplaatsen zodat we onze keuken kunnen zetten.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform