Terug

Vertraging overschrijven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: bpost

03/08/2022

Beste, ik kocht een nieuwe wagen aan. Ik betaalde 25/07/2022 een voorschot van 1000 Euro per bankcontact bij de garage. De afrekening van 12000 Euro voerde ik uit op vrijdag 29/07/2022 naar KBC rekening van de garage omstreeks 10u30. Vandaag dinsdagavond, 2 augustus heeft mijn garage het overgeschreven bedrag nog steeds niet ontvangen.Dat is meer dan de wettelijke 3 dagen.Bijgevolg kreeg ik de papieren van de wagen niet mee van de garage, heb ik mijn afspraak van morgen 3 augustus om 9u bij Ethias moeten annuleren en zit ik nu zonder wagen.

Berichten (5)

bpost

Naar: K. V.

02/08/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

bpost

Naar: K. V.

02/08/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

K. V.

Naar: bpost

03/08/2022

Beste, ik kocht een nieuwe wagen aan. Ik betaalde 25/07/2022 een voorschot van 1000 Euro per bankcontact bij de garage. De afrekening van 12000 Euro voerde ik uit op vrijdag 29/07/2022 naar KBC rekening van de garage omstreeks 10u30. Vandaag dinsdagavond, 2 augustus heeft mijn garage het overgeschreven bedrag nog steeds niet ontvangen. Dat is meer dan de wettelijke 3 dagen. Bijgevolg kreeg ik de papieren van de wagen niet mee van de garage, heb ik mijn afspraak van morgen 3 augustus om 9u bij Ethias moeten annuleren en zit ik nu zonder wagen.Gewenst oplossing:ASAP mijn 12000euro op de rekening van mijn garage en graag uitleg.

bpost

Naar: K. V.

03/08/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

bpost

Naar: K. V.

03/08/2022

De referentie van uw dossier moet worden vermeld in het onderwerp van al uw mededelingen: C22-003721-F0Geachte,Wij hebben uw bericht van 02/08/2022 goed ontvangen en met de meeste aandacht gelezen.Wij signaleren u dat wij in onze dienst een dossier hebben geopend en dat wij opnieuw contact met de klant zullen opnemen van zodra wij over meer informatie beschikken.Met vriendelijke groeten.bpost bank - Customer Services


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform