Geachte mevrouw/heer,
Op 30 januari 2024 kocht ik een Electrolux microgolfoven EVL6E46Z en een Electrolux oven EOF5C50BZ in uw online winkel en betaalde ik 1128 euro.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen week 8 zou plaatsvinden,
Daarna kreeg ik de melding week 16, daarna week 19, daarna rond 4/6/2024 en nu laatst eind juni. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd en ik geloof ook niet meer dat deze ooit zullen geleverd worden.
Deze vertraging heeft mij als consument ernstige schade berokkend.
Ik verzoek derhalve om een terugbetaling van de bestelling ter waarde van 1128 euro.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs