Terug

Vertraging levering bestelde goederen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: EMMA Matelas

13/10/2023

Beste,Ik bestelde een matras op 23 augustus en kreeg een levertermijn tot 6 september.Volgens de track & trace op hun website zijn we van Bestelling geplaast naar Bestelling is onderweg gegaan, om nadien terug naar Betaling ontvangen te gaan.Na verschillende contacten met hun service dienst kunnen ze nog steeds geen status van onze bestelling geven alsook geen ETA van de bestelling.Wel werd er een compensatie beloofd eens we de bestelling hebben ontvangen. We hebben geen idee wat deze compensatie juist inhoud.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform