Terug

Vertraging Energiefactuur sinds 2 jaar!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. Z.

Naar: FLUVIUS

02/03/2024

Beste Fluvius,De gegevens voor mijn EAN-code zitten nog altijd spijtig genoeg geblokkeerd in de systemen.Sinds maart 2022 krijg ik geen eindfactuur en niemand kan me zeggen wanneer mijn code gedeblokkeerd zal worden.Ik ben al meerdere keren bij Fluvius geweest (in fysiek in Leuven, afgezien van de telefonische contacten) maar helaas heb geen duidelijk antwoord gekregen..Inderdaad, dit is spijtig genoeg, maar het is ook spijtig om niet te kunnen weten wat een eindfactuur ik zal krijgen wanneer het probleem opgelost zal zijn...

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: D. Z.

04/03/2024

BesteVoor uw adres is inderdaad een probleem ontstaan bij de uitwisseling van de gegevens tussen de netbeheerder en de leverancier.Ik kan u jammer genoeg niet zeggen wanneer dit probleem opgelost zal geraken.Ik volg dit verder op en zal u terug contacteren als ik iets verneem.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

D. Z.

Naar: FLUVIUS

21/03/2024

Beste,Bedankt voor uw antwoord, maar dit heb ik al meerdere keren gehoord in de laatste 2 jaren, dus het helpt echter niet verder.Ik snap ook niet hoe zo'n probleem 2 jaar kan duren en er is ook geen duidelijke datum voor een oplossing in het verschiet.Mvg

FLUVIUS

Naar: D. Z.

04/10/2024

Beste Het probleem met de uitwisseling van de gegevens tussen netbeheerder en leverancier werd ondertussen opgelost. Namens Fluvius wens ik u nog excuses aan te bieden omdat dit zo lang heeft aangesleept. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox Verzonden: maandag 4 maart 2024 11:38 Aan: klachtenbox@test-aankoop.be Onderwerp: RE: Klacht - Vertraging Energiefactuur sinds 2 jaar! - (CPTBE01979585-09) Beste Voor uw adres is inderdaad een probleem ontstaan bij de uitwisseling van de gegevens tussen de netbeheerder en de leverancier. Ik kan u jammer genoeg niet zeggen wanneer dit probleem opgelost zal geraken. Ik volg dit verder op en zal u terug contacteren als ik iets verneem. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 2 maart 2024 13:44 Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Klacht - Vertraging Energiefactuur sinds 2 jaar! - (CPTBE01979585-09) s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform