Terug

Vertraging en vlucht gemist door Turkish Airlines

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: TURKISH AIRLINES

01/08/2023

BesteVia jullie automatische chat probeerde ik contact te leggen. Echter krijg ik hier telkens het antwoord dat mijn vraag niet te begrijpen is. Hopeloos dus. Ik zou een klacht willen indienen, enerzijds voor de paar uur vertraging in onze heenvlucht op 08/07, anderzijds voor de connecting flight die we hebben gemist op de terugvlucht op 27/07. Aangezien onze vlucht van Kuala Lumpur naar Istanbul te laat vertrokken is, hebben we de aansluitende vlucht van Istanbul naar Brussel gemist terwijl men wist dat wij op deze vlucht moesten zitten. Het vliegtuig stond er zelfs nog. Uw onbehulpzame medewerkster meldde ons dat het onze schuld is dat we te laat waren terwijl dit pure overmacht door uw maatschappij was. Vervolgens kregen we een vlucht aangeboden die normaal 4 uur later zou vertrekken, uiteindelijk werd dit 5 uur door nogmaals vertraging. Ik zie graag uw reactie tegemoet en verwacht een degelijke compensatie. Met vriendelijke groetLisl Van den Broeck

Berichten (1)

TURKISH AIRLINES

Naar: L. V.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform