Terug

vertraging en slechte behandeling door customer service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Bandenleader

12/12/2023

beste, mijn klachten gaan over 2 aparte bestellingen. ten eerste wil ik het over bestelling 1 hebben. dit is een door mij verkeerd bestelde band die terug gestuurd moet worden. dit ticket staat al open sinds 16 november aangezien het meerdere dagen duurt om een simpel antwoord te krijgen. er is hier dan een datum bepaald van ophaling, maar er is ergens een fout gebeurt waardoor de koerier op een verkeerde dag is gekomen en het pakket dus nog steeds hier bij mij ligt. het bedrijf doet weinig moeite om dit probleem te proberen rechtzetten. mijn volgende probleem gaat over bestelling 2. hier werdt het op de site beloofd dat deze binnen de 72u bij mij zou zijn. hier weer hetzelfde verhaal. het ticket staat open sinds 21 november en weerrmaals wordt ik meer genegeerd door de klantendienst dan geholpen.er is geen telefoonummer die ik kan bellen, geen berichten die ik kan sturen. enkel tickets die genegeerd worden voor soms 6 dagen aan een stuk.het gaat hier dus om ca 300 euro, terwijl mijn enigste vervoer (motor) al meer dan een maand op een lekke band staat.dit bericht is voor mij de laatste optie die ik zie om het zo snel mogelijk recht te zetten en ik hoop dat alles spoedig opgelost zal worden.mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform