Terug

vertraging bij levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. B.

Naar: Elektro Lommelen

29/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 10/7/2024 kocht ik volgende artikelen in uw online winkel en betaalde ik €4498,00 voorschot. -1 frigo : KIR81AFE0 Bosch twv €806,00. -2 diepvriesers : GIV11AFE0 Bosch twv €605,00/stuk. -1 dampkap 6831 Pure'Line-Novy-A twv €1.344,00. -1 kooplaat 1726-02-Novy twv €1.157,00. -1 oven BPE435060B AEG twv €577,00. -1 microgolfoven KMK721880B AEG twv €698,00. -1 kraan 301949 Franke twv €353,00. Bij de bestelling werd overeengekomen dat de levering 29/7 zou plaatsvinden. De levering werd al 2x uitgesteld, nochthans toen ik de bestelling plaatste waren al de artikelen wel in voorraad. Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd om contact met u op te nemen, maar we kregen geen reactie langs jullie kant. Ondertussen heb ik een dossier opgestart bij de economische inspectie, de ombudsdienst en een klacht ingediend bij de politie. Ik had de levering zeer graag zo snel mogelijk ontvangen. Indien ik op 6/9/2024 na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, eis ik mijn geld teruggestort op mijn rekeningnummer. Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform