Terug

Vertraging bij de installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

B. M.

Naar: Planet eco

13/12/2024

Normaal gezien zou de installatie van mijn warmtepomp, radiatoren en vloerverwarming plaatsvinden van dinsdag 11/12/24 tot vrijdag 13/12/24. Vandaag, toen ik langs mijn huis ging, was er niemand aan het werken. Bij contact met het bedrijf zeiden ze dat alles al werkte, maar de radiatoren waren nog niet geïnstalleerd en de verwarming werkte niet. De medewerker ging opnieuw kijken en zei dat ze een probleem hadden met het aansluiten van de warmtepomp en dat ze dit pas dinsdag zouden kunnen oplossen. Ik betaal momenteel voor een Airbnb omdat ik niet in mijn eigen huis kan blijven door het gebrek aan verwarming en warm water tot vandaag. Het contract werd vier maanden geleden gesloten en ze blijven maar uitstellen met de installatie van wat al klaar en werkend zou moeten zijn.

Berichten (1)

Planet eco

Naar: B. M.

13/12/2024

Beste, Er werd aan de klant geen deadline van opstart beloofd. Enkel deelden wij mee aan de klant wanneer we langs gingen gaan om de installatie te bouwen. Wegens ziekte van enkele installateurs van ons is het verloop van de plaatsing minder vlot gegaan dan zelf gedacht. We willen echter wel rechtzetten dat de radiatoren effectief wel reeds werden geïnstalleerd. Het vervelende is dat er een technisch probleem is met de warmtepomp waardoor deze niet kon opgestart worden. We doen er alles aan om de klant zo snel mogelijk te helpen. Maar we kunnen niet vroeger dan dinsdag aanstaande een technieker ter plaatse krijgen om het probleem te verhelpen. Met vriendelijke groeten, Moreels Sarah boekhouding@planet-eco.be Ring oost 14 – 9400 Ninove www.planet-eco.be Follow us on: Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 13 december 2024 15:45 Aan: Boekhouding [Planet-Eco] boekhouding@planet-eco.be Onderwerp: Vertraging bij de installatie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform