Beste,Hieronder vind je een stuk van de brief die we aangetekend verstuurd hadden naar Corendon Airlines omdat we maar geen feedback kregen. Eigenlijk staat alle informatie over het verloop van de klacht hieronder. Bijkomend hebben we wel een 10-tal keren proberen bellen op nummers van Corendon Airlines maar we kregen steeds niemand aan de lijn...Geachte mevrouw, geachte heer,Onze vlucht van 28 juli om 15u50 naar Antalya werd uitgesteld naar 29 juli om 5u30, we stegen pas om 7u30 op. Hierdoor zijn we tot onze ergernis 1 dag en 1 nacht van onze vakantie verloren.We dienden een klacht (klachtnummer: AI-2022-2022-2633446971) in via jullie website. De klacht werd door jullie behandeld en jullie lieten weten dat we recht hebben op een schadevergoeding van € 400,00 per persoon. Na deze mededeling stuurden we op jullie vraag onze bankgegevens door waarna jullie de klacht afsloten.Tot op vandaag mochten we nog geen schadevergoeding ontvangen en bleef alle communicatie van jullie kant uit. Gelieve deze vergoeding, zoals afgesproken, op onze rekeningen over te maken.Met vriendelijke groet,Lars Leeman