Terug

Vertraagde snelheid internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

H. D.

Naar: Telenet

26/02/2025

Ik geniet van een basic internet abonnement bij Telenet met een limiet van 150GB. Op 21 februari heb ik mijn limiet voor 1 dag overschreden dus dan werd de snelheid van mijn internet vertraagd. Op 22 februari startte mijn nieuwe bundel van 150GB maar de snelheid werd niet opnieuw aangepast. Vandaag is de vijfde dag. Ik heb meermaals gebeld, een klacht ingediend op de website van Telenet. Ze bieden een formule aan met een hogere limiet en hoger tarief, maar dat interesseert mij niet. Ze geven de fout toe maar kunnen geen idee geven wanneer het zal opgelost zijn. De treinen staken, ik werk van thuis uit, zeer frustrerend allemaal... Ik vraag om er meer spoed achter te zetten om opnieuw de snelheid te geven waarvoor ik betaal.

Berichten (1)

Telenet

Naar: H. D.

28/02/2025

Beste, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Salutations, Kind regards, Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform