Terug

Vertraagde levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

22/08/2024

Beste, Ik bestelde een pakket dat normaal woensdag 14/8 door GLS geleverd moest worden, maar deze levering mislukte. Vrijdag 16/8 merkte ik in de track&trace op dat mijn bezorgadres bij GLS fout genoteerd stond, hiervan gaf ik melding bij de klantendienst en deze werd correct aangepast. Op het moment van deze klacht heeft GLS sinds het corrigeren van mijn adres vier werkdagen gehad om mijn pakket te leveren (maandag 19/8 - donderdag 22/8), maar er werd geen enkele poging gedaan om mijn pakket te leveren. Op woensdag 21/8 nam ik wederom contact op met de klantendienst om na te gaan waar mijn pakket bleef, en kreeg ik het antwoord dat wegens drukte mijn levering vertraagd was. Na het lezen van enkele reviews op GLS baar ik me zorgen over of ik al dan niet het pakket nog zal ontvangen. Desnoods mag voor mij het pakket geleverd worden in een afhaalpunt, of wil ik het zelfs eigenhandig in het magazijn in Puurs gaan ophalen (dit kan voor mij vandaag zelfs nog), maar ik zou graag mijn pakket ontvangen. Zou u me a.u.b. kunnen laten weten of dit probleem opgelost geraakt en welke stappen ik daarvoor moet ondernemen? Mvg

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: B. M.

23/08/2024

Beste,Wij zien effectief dat er wat vertraging is op u pakket waarvoor onze excuses.Indien u een levering in een parcelshop wenst kan u deze aanvraag doen via MYGLS.BEIndien u het liever komt ophalen in Puurs laat u maar gerust weten, dan nemen wij contact op met het depot zodat ze dit pakketje klaar kunnen zetten.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

B. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/08/2024

Beste Valérie, Alvast bedankt voor uw spoedige reactie. Voor mij is het afhalen van het pakket in Puurs een goede oplossing. Laat u me weten wanneer u het depot heeft kunnen inlichten en zij het pakketje klaar hebben gezet? Zo weet ik wanneer ik het kan komen halen. Alvast bedankt en mvg

GLS Belgium NV/SA

Naar: B. M.

27/08/2024

Beste,Ik heb bevestiging gekregen van de collega’s uit het depot Puurs dat u het pakket daar mag gaan ophalen.Dit kan vandaag tot 18u of morgen vanaf 9u.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform