Terug

Vertraagde levering zonder feedback

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: bol.com

05/12/2022

Ik heb via Bol.com bij 1 van hun partners Vikingchoice een bestelling geplaatst op 17 november die uiterlijk op 29/11 zou geleverd worden ?Het is vandaag 5 december en ik heb niet eens een track & trace-code, enkel mailtje van afgelopen vrijdag dat de bestelling nog niet de deur uit is.orgenochtend zit ik alvast met een teleurgesteld kindergezichtje, maar geen idee wanneer haar cadeau dan wel zou aankomen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: S. L.

05/12/2022

Beste meneer/mevrouw,Kun je AUB inloggen op je account en ons een mail sturen, Zo kunnen we jouw gegevens niet zien en jouw bestelling niet volgen.Met vriendelijke groet,Nasiagabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- raagde levering zonder feedback - (CPTBE01667735-14) Date: 5 december 2022, 10:48 Klacht - Vertraagde levering zonder feedback - (CPTBE01667735-14) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform